A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,6 SX Sedan Elite 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Savanyúcukor! - De az édesebbik fajta!

Szöveges ítélet

A Nubirával ellentétben ezen az autón már érezni, hogy foglalkoztak vele, ami elsősorban a belvilágon vehető észre. A felhasznált anyagok minősége jó (kivéve a bajuszkapcsolót, mert a 80-as évek műanyagja), az ülések kényelmesek,az ablakok azonban elbírtak volna egy színezést, vagy hővédést.

A motor viszonylag csendes, csak magasabb fordulatszámon hallatja magát (150-nél viszont megint csendes.). Kicsit pörgős is, de ehhez képest nem megy annyira, mint várnánk. A váltó elég trutyi, az eddig használt F Astrámnak jobb volt. Kanyarban egész türhetően viselkedik az autó, s hirtelen kormánymozdulatoknál is kiszámítható marad. A rugózás kicsit feszes, de nem vészesen.

Negatívum:

Van két apró hibája az autónak, amelyet eddig előszeretettel mindenki (akinek Sedanja van) kihagyott a leírásból:
- A csomagtartó kihasználhatósága és fedelének kezelhetősége. A zsanérok ugyanis belelógnak az üregbe, így ugyanis nagyon meg kell nézni, hogy mire csukom a csomagtér tetejét. Illetve a zsanért.
- Ugyanakkor nincs semmilyen fogantyú vagy bemélyedés sem, amivel lecsukhatom a hátsó traktust, így jó piszkos lesz a kezem. Ezért inkább magát a zárat fogom meg, így könnyen lecsukom és tiszta is marad a kezem.


Menet közben:

Kezdetben:

Viszonylag sportosan vezetek, 5000-es fordulat fölé sohasem megyek. Általában max. 4000-ig szoktam pörgetni. A fogyasztása viszont borzalmas: 10 liter/100 km vegyes használatban. És általában is. Hosszú távon, a sebességet tartva, azonban ez az érték csökkenthető. Egy példa: ausztriai út alkalmával, 4 személlyel, fullos csomitartóval, síboxxal, 120-130 -as autópálya tempóval 8,5 liter/100 km. Öreguras tempóban viszont megúszható 8-ból. Ráadásul a benzin szintjelző is elég pontatlan, (de ez már nem érdekel). Én úgy hívnám: Saccográf.


2007. 01.17.

A vásárlástól számított alig több, mint két év alatt fikarcnyit sem változott véleményem az autóról. Továbbra is meg vagyok vele elégedve. Ami változott, az a fogyasztása. Ugyanis csökkent. 8,5 lityi, persze hidegen, illetve fele városi, fele országúti körülmények között. De még ettől is mértem kevesebbet: Ha mindenféle felesleges gyorsítgatások, illetve lassítgatások helyett tartjuk a tempót. Így 7,7 -et csikartam ki belőle (130 km/h).


Összességében:

Elégedett vagyok az autóval, meghibásodást nem tapasztaltam. Az említett hiányosságokat és a nagy fogyasztást is figyelembe véve megszerettem a kocsit. Aztán az ismerőseimnél megjelentek az 1,6-os Focus-ok meg Astra-k. 9-11 literes fogyasztásról beszámolva, de rögtön hozzá is teszem: hasonló vezetési stílussal. Csakhogy ugyanilyen felszereltséggel azok kicsit többe kerülnek. Lehet, hogy jobban mennek, lehet, hogy jobb futóművel rendelkeznek, de náluk a megbízhatóság, illetve a szervízköltség is más. Nálam pedig a megbízhatóság mindennél előbbre való.


2007.06.07.
Beszámolóm itt végérvényesen véget ér, mert megrendeltem a dízel változatot. Uszkve 3 hét és új beszámolót fogok írni.

Hibalista

- Kezdetben:
- - NINCS meghibásodás! Csak a hátsó fék környékéről szűrődtek be hangok, amikor hidegre fordult az idő. Ugyanilyen hőmérsékleti viszonyok mellett és hideg motornál a sebességváltó is lelassult, de ahogy bemelegedett mindkét jelenség eltűnt. Pár ezer km után a jelenségek megszüntek.
-
- 2007.01.17.
- Semmi, de semmi. Még a fent említettek sem. Kirrály!

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Vác.
- Az átvétel simán, zökkenőmentesen lezajlott, segítőkészek, barátságosak.
- 2500 km-nél bevittem átvizsgálásra: Nem találtak semmi problámát, s a pénztárcám sem lett karcsúbb.
- 15 e. Km.-nél sem volt semmi baja. Ára:34 e. Ft.
- 30. e. Km-nél: Szintén semmi baj sem volt! Ára: 34 e. Ft.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra 1,6 GL (75 LE) Következő autója? Szeretnék ilyet, de már dízelben. Ha elfogadható az árkülönbözet!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)