A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti Lacetti 1,4 WTCC Street 2008 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Patyomkin, szebb mint jobb

Szöveges ítélet

Előzmény: a korábbi Ford Escort USA 1,9-ben volt valami lassú, de érezhető erő. Mint egy megfontolt bölény. 1500-nál is gyorsult rendesen. Kényelmes, kisebb uszodai matrachoz hasonló lágy rugózás. És ami meglepő, 6,7 l/100 km fogyasztás.

Jelen: a Lacetti 3000 alatt kissé erőtlen, ott kezd el kicsit éledezni. De igazán csak 3500 körül érezni benne némi erőt. Előzésnél bizony rendesen fel kell pörgetni, hogy a másik kocsit rendes tempóban elhagyd. Gyengécskének érzem. Lehet, csak a 16 szelepes motor teszi, hogy így kell pörgetni, esetleg ízlés kérdése. 2500-ig csendes, kellemes.
110 km/h körül már hiányzik belőle egy hatodik sebesség, ott már túl magasan pörög, és akkor már hangos is. És persze olyankor vedeli azt a drága löttyöt. 2000 km-ig erősen csökkent a fogyasztás. A kezdeti 9,6-ról 6 liter alá ment (klímával) 2000 km futás után. Vegyes használatban kis odafigyeléssel 7 liter körül lehet tartani, tehát nem tragikus. Érdemes a fék helyett motorfékkel használni, az igen jót tesz a fogyasztásnak.
Egyesben könnyen lefullad, kettesből viszont kényelmesen indul.

A gyári Hankook gumi egy közepes esőnél is azonnal felúszik, ha erőteljesebben fékezünk. (Kritikán aluli ez a Hankook K400 abroncs. De nagyobb szégyen az, hogy egy 4 milliós autóra ilyen hulladékot merészel rakni a Chevrolet.) Közepes esőnél ez a gumi 90-100 körül bizonytalanná válik, eleje-hátulja is meg-megcsúszik a kocsinak, nehezen kontrollálható.
Az ABS-nek ideje sincs bekapcsolni, már vizisíelünk, mire észbe kapunk. Száraz úton viszont közepes fékezésnél is bekapcsol. Logikátlan, hiszen éppen az esős úton lenne értelme az ABS-nek.
Összességében semmi extra, kellemes átlagketyere.

A belső tér meglepően tágas. Összehasonlítva a Mazda "Zoom-Zoom" 3-sal, az utóbbi rettenetesen szűk. Főleg a műszerfal van érthetetlenül közel. A Lacetti ebből a szempontból kifejezetten kényelmes.

Külsőre pedig szerintem szebb, mint a "Zoom-Zoom" 3, pedig az se csúnya. De ízlések és pofonok...

Hibalista

- A gyári Blaupunkt CD-rádió az eredeti, gyári CD-ket szereti nagyon... megenni. Gyakran nem akar megválni tőlük. Akár napokig nem lehet kiszedni, aztán egyszer csak kidobja.
- A hátsó ülés ülőrésze könnyen kilazul. Olyankor elég macerás a kárpitot is visszarakni a helyére.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Escort USA 1,9 Következő autója? Morgan AeroMax
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)