Nyomatékos csataló
Szöveges ítélet
3 évesen vettem, taxi volt. Megy, mint a bolond (200 km/h a vége), hosszú távon is kényelmes (előtte Megane-om volt, ahhoz képest is ok), a stabilitás kritikák nem igazak, semmi gond a kanyarvétellel. Lágy a rugózása, hányós gyereket nem szabad hátra ültetni :D Kombi, így a csomagtere is OK.
A motorháztető libegett 100 km/h felett, a rugójával kellett játszani (egy db csavarhúzó, plusz 2 óra türelem), míg rendesen a helyére nem került. Nanoenergizer adalék óta a fogyasztása 6-6,2 liter között van - hosszú távon, max. 110-es tempóval 5,5 liter. Előtte 7-7,5 liter.
Télen nehézkesen indult, valseg új aksi kell majd.
A gyári gumiméret rémálom (195/55 R15), nagyon drága. 185/65 R15 jó rá, lényegesen olcsóbb, és az órája ezzel pontos - a gyári mérettel 5%-ot csal felfele.
Az első izzócsere 10 perc egy 10-es kulccsal, a hátsó 5 perc egy csillag-csavarhúzóval.
Hibalista
- Légkondícionáló csőrendszer lyukadása. Feltöltés 10000,-Ft,tömítő adalék 10000,-Ft.
Ide hordtam szervizbe
Horváth Attila, Diósjenő, jó.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Csók Csaba, Diósjenő (légkondi feltöltés) jó.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Megane 1.4 16V | Következő autója? | Cruze |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
