A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,4 95LE Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nullától kifulladásig

Szöveges ítélet

Ezek az első tapasztalatok.

Előljáróban annyit, hogy az előző autónkat kinőttük, ami egy 1,2 5A kalos volt, és keresni kellett egy nagyobb kényelmes autót, ami 3 millió forint körül megkapható. Igazán sok autó nem jöhetett szóba, csak astra classic 1,4, focus 1,4 és lacetti 1,4. Az astra talán egy picit olcsóbb volt, de nem tudok megbarátkozni a hátsó dob fékkel (2007!!!), és a belsejében lévő a lecettihez képest szűkös hellyel.
A focus nagyon jó volt, kényelmes, jól pakolható csomagtér, de a 80Le motor kritikán aluli, nem beszélve arról, hogy ha beleszámoltam a két autó árkülönbözetét, és azt, hogy a kalosért 250000 forinttal kevesebbet adtak volna, mint a chevrolénál, akkor a két autó között már kb. 600000 forint árkülönbség volt, ami sok, pláne ha az új autó még csak nem is megy.(80LE!!! focus, vicc)

Így hát 2007 márciusában megvettük a sedán lacettit.

Felszereltség... ABS, 2 légzsák, szervó, 2 elektromos ablak, manuális klíma, elektromos, fűtött tükrök, hűtött kesztyűtartó, CD-s rádió, távirányítású központizár, kb. ennyi.

A beltér... Csendes, nagyon csendes, még autópályás tempónál is. Bár a jobb első ablak, ha véletlenül le van húzva, akkor egy picit ciripel, ha szól a rádió Nekem nagyon kényelmes (181/130Kg), végre ha akarom, nyújtott lábbal kuplungolhatok, úgy, hogy mögém az átlagnál nagyobb utasok is elférnek. A műszerfal teteje viszonylag puha borítású, a többi nagyon ízléses műanyag, de nekem kifejezetten tetszik, mert olyan klasszikus. Az ülések kényelmesek, de lehetne igy kicsit nagyobb oldaltartása. A csomagtartó elég, 400 liter, táskából sokat elnyel, de nem kompromisszum mentes, mivel sedan, ezért nagyobb dolgok nem igazán rakhatók bele. De három átlagos 75cm-es gurulós bőrönd gond nélkül elfér, és ekkor még rakhatók bele apróbb táskák is. Szóval elég. A cd-s rádió szépen szól 4 hangszóróval, de ha 6-al kértem volna, akkor azt mondanám, hogy átlag embereknek tökélete, így viszont azt mondom elmegy.

A motor... 1,4, 95 Le. Sajnos alul nyomatékszegény, mint minden 16 szelepes, de 3000-es fordulat felett nagyon megindul, sőt 4500 környékén hihetetlen mit produkál, köszönhető a 4400-nál jelentkező nyomatékmaximumnak is. Lehet vele lendületesen autózni, de nem versenyautó. Nem a lámpás gyorsulásokra való. Sőt 1-es, 2-es fokozatban kifejezetten lomha, de fölötte már teljesen jól használható. Az első tankolásnál 9 literes fogyasztást mértem 70% országút, 30% város. Ezt sokaltam, de szépen folyamatosan ment le. Most 6000 km környékén 70% város, 30% országút, 8 lieter. Ez elfogadható. Autópályán 130-140-es tempóval 7.5 körüli fogyastásokat mérek, tisztán városban 8,5. Ez van. Ezzel tisztában voltam, amikor megvettem. Hozzáteszem, hogy a klímával sem spórolok.:)

A futómű nagyon korrekt, a 195/55/15 colos kerekekkel jól fekszi az utat. A 4 tárcsa + ABS jó, de volt már jobbal is dolgom, de ebben valószínűleg szerepet játszanak a gyári hankook gumik is. Valószínűleg jövőre veszek rá valami normálisat, csak sajnáltam az új gumikat elkótyavetyélni.

A váltó... Hát van még mit tanulni. Hangsújozom, hogy nem rossz, mert a kalosomhoz képest ég és föld, de az öregem fiatjában százszor pontosabb megvezetésű a váltókar, mint ebbe. Kicsit hosszú úton jár a kar, de használható. A gyors, sportos váltásokat nem szereti, ezért inkább nem is erőltetem, éljünk egymással békében.

Összességében ezek csak az első tapasztalatok az autóval. Hiba még nincs, de ilyenkor ez még el is várható.

Az ítéletemet mindenképpen folytatni fogom, ahogy a kilométerek gyarapodnak. Eddik jó vételnek tűnik, a többit úgy is az idő dönti el.

Akinek kérdése van gubi80@freemail.hu

Hibalista

- Még semmi, de ezt el is várom, ilyen kevés kilométernél.

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Csorna, az előd kalos-t ide hordtam, nagyon korrekt hozzáállást tapasztaltam. Hmmm.. És mind a két autót ott vettük:)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Kalos 1,2 Következő autója? Nem tudom, valami egyterű, de sokára.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)