Megbízható, megy, mint a golyó...
Szöveges ítélet
Ma végre átvettem a kocsit. A megrendeléstől számítva pontosan három hét telt el...
Mentem vele kb. 180 km-t...
Azóta eltelt több mint egy év. Autóztam vele 20 000 km-t.
Tapasztalatok:
Az egyenes futása nagyságrendekkel veri a Lanos-t ill. a Kalos-t.
A futómű erős, nem hozza be az úthibákat.
Az utastérben még 140 km/h-nál is csend honol.
A hátsó ablak könnyen párásodik (5 ajtós).
Nagyon erős.
A váltó tényleg nagy utat jár be két sebességi fokozat között, de hát tudomásul kell venni, ez nem egy sportautó és ebből fakadóan ez nem egy sportos váltó. Minden egyéb, amit a tesztekben az újságírók a váltóról összehordtak (pontatlan, lötyögős, akadós, csikorgós, stb.), egy baromság!
Mértem egy fogyasztást is, bár nem tartom mérvadónak, 90-140 km/h sebesség között, országúton ill. egy rövid szakaszon, sztrádán. Az átlagsebesség inkább a 100 km/h-hoz volt közelebb, mint feljebb.
7,25 l/100 km. Kezdetnek nem rossz egy 1,6 16V-től!
Azóta eltelt 15 hónap, a véleményem változatlan.
Háromszor voltam Görögországban a kocsival. 12 óra alatt értem le Kateriniig.
Korábbi autóim közül az 1,4-es Lanosom volt ennyire megbízható...
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
RANEX Kft. Szolnok
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | SX 1,4 16V | Következő autója? | Chevrolet |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
