A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,4 Star AC HB 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható, lomha társ

Szöveges ítélet

Úgy döntöttem, három és fél év használat után megosztom az autóval kapcsolatos tapasztalataimat. Eddig szerencsére komolyabb probléma, meghibásodás nem lépett fel, nem hagyott ott sehol. Habár vannak az autóra jellemző típushibák, amelyek odafigyeléssel, bizonyos vezetési szokások betartásával elkerülhetőek.
A legfontosabbak:
1. Műszeregység mögötti csatlakozó szétégése. Egy idő után a csatlakozó a gyenge minősége miatt nem bírja a terhelést és szétég, aminek a következménye a világítás megszűnése, rosszabb esetben az autó leégése. A hibát érdemes megelőzni, szakember segítségével a csatlakozót megszüntetni és a vezetékeket véglegesen összekötni.
2. Kipufogószelepek kormozódása. Sok városi használat során könnyen kialakul, ez a modell sajnos nagyon hajlamos erre. Időnként érdemes hosszabb utakat tervezni, magasabb fordulatszám tartományban használni, hogy a korom távozhasson.

Ami tetszik:
- (viszonylag) nagy belső tér, még a hátul ülők számára is
- hibamentes működés
- jó fékek
- jó vételi ár

Ami nem tetszik:
- 'A' oszlop szöge és vastagsága: sokat kitakar (habár szerintem ez a többi mai autóra is eléggé jellemző)
- 'C' oszlop vastagsága: átlós tolatáskor rengeteget kitakar (kb. 5 óra irányába semmit se látni)
- nehézkes beszállás a 'B' oszlop miatt
- rossz oldal- és háttámasztású, túl puha ülés
- magas küszöb
- gyengus motor

Az autó fogyasztása nem kevés, de tűrhető, 8 liter körül van.
A motor 3000 alatt sajnos nulla gyorsulási élményt ad, a fölött egy kicsit megindul.
Futóműve átlagos, megemelés után a gátlók képesek kiakadni és rázni, de idővel helyreáll (wtf?).
Csomagtartója nem túl nagy - 275 liter, négy ember két héti csomagja nem biztos, hogy befér -, de átlagos napi használatra elegendő.
Gyári akkumulátorának a feszültsége a vételkor 3, azaz három V volt. Próba cseresznye alapon ráraktam egy régi ruszki töltőre, az megküldte 15-16 Volttal. Ezek után még három évig működött az akksi problémamentesen! Összesen nyolc évig bírta.
Szóval azt nem mondanám, hogy beleszerettem az autóba, de összességében elégedett vagyok vele, főleg a kedvező vételi ára és megbízható működése miatt.

Hibalista

- A kötelezőkön kívül semmi komolyabb, alulról jövő zörgést szüntetett meg néhány alkalommal egy lakatos.

Ide hordtam szervizbe

Molnár Kft. (Suzuki /Chevrolet/ Majosháza):Korrektek, segítőkészek. Ide vittem egy visszahívás alkalmával és műszaki vizsgára is.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Lantra Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)