Kultusz tárgy? -dehogy, használati eszköz
Szöveges ítélet
A Chevit tesztautóként "erőszakolták" rám. Meglátod meg fogod szeretni… és úgy lett. Előszedtem 800 e forintot és megléptem azt, amit a kereskedő gondolt. Megvettem 1 hetes „teszt” időszak után hitelre. Látta, egy öreg vectrával közlekedek, ez a kocsi biztos elvarázsol majd. kb az az életérzés mintha a vectrámba (amit szerettem) 3 motort raktak volna. Az én autóm 1.6 literes benzines csoda, 4 villanyablakkal és manuális klímával. A kocsi nem fogyaszt keveset, én 10 literrel járok átlagban, de ez van. Nem csak városban! - vidéken is. Igaz nem autópályán, hanem a jó kis dunántúli traktor előzgető utakon. Egyszer – kétszer néztem a fogyasztást, elfogadtam ez van, nem görcsölök rajta.
A futómű rendben van, kicsit kemény , de nem vészes, 90 E km alatt 2 garnitúra nyári gumi + egy téli garnitúra 40 % ban lekopott (gyári Hankook Tire). Ez a kocsi tágas belül (pont), okos kialakítással (rekeszek, könyöklő, stb.), a váltója régi konstrukció (Opel) szokni ill. szeretni kell. A motorja lomha ( 115 LE kb. 190 Nm), ha 3500 alatt van, lendületes fölötte (biztos ezért fogyaszt nálam 10 et). A fékek elég jók… mondhatni jók, de ez nem csak a féken múlik, van a megálláshoz még egy két összetevő az úton (gumi, burkolat időjárás… a való életben soha nem tudod mi miatt áltál meg időben).
A karosszéria minősége, pontosabban a festés és az oldalsó ablaküvegek minősége gyenge. Kopnak a külső kilincsek - nincs rajtam semmi gyűrű soha, semmi okát nem látom a kopásnak hacsak nem a gyenge minőségű festéket… barázdásra karcolódott a bal oldalsó ablak… ilyet még nem láttam autón, de elfogadom biztos ennek is puha anyagból kellett készülnie valami miatt.
Nem egy szépség, de megbízható. Nálam ez a lényeg. 3,2 Mill. forintért vehettem volna mást is, de ez lett. Én nem kultusz tárgyat akartam, a kocsit használom, nem kímélem. Semmi komoly bajom nem volt még vele, pedig ritkán van ideje kihűlni.
Aki gondolja, nyugodtan vehet ilyen autót akár több kilométerrel is, mert nem olyan egyszerű elhasználni.
Hibalista
- égők - a lámpatestet garban cserélték azóta semmi
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Sántics - Nagyatád -mindent tudnak a márkáról...
Lelkiismeretességből 11 pont
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 120 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Vectra D | Következő autója? | Captiva |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
