Kedvenc ezüst nyíl!
Szöveges ítélet
0 km-esen vettem.Amig megkaptam sokat rágódtam rajta vajon jó választás volt-e az 1,4 moci.Aztán végre megkaptam, a kényelem szerintem nagyon jó,futomü: szuper,motor:nagyon jó,csak jól kell járatni.Régen valahol olvastam,hogy a 16szelepes mocikat föleg az első 1000Km-en inkább 3000felett kell forgatni mint alatta.Így is tettem.Elöször mikor haza hoztam elég lusta volt.Ezt mértük is.Pld:5-ben 80-ról 100 18sec, hát ez elég rossz.400Km megtétele után drasztikus változás 80-ról 100 8sec.Most 800Km-nél már 6sec is elég.Igaz ezen idöszak alatt 3000 alatt nem forgattam.Városban is 2.-3.fokozatban használtam.0-ról 100-ra még nem próbáltam az még korai.Egy biztos most már 2000ford-ról is nyomatékkal húzz.4000ford-nál meg eszméletlenül kezd gyorsulni (eddig csak 5000-ig forgattam).És a fogyasztás.Az elsö 100-ra rátöltöttem 6,5 volt, majd 440km-nél tudtam 29l tankolni.Ez 6,6 nem rossz!Most 800-nál 52,5l ment bele.Ez megint 6,6l.Pedig most egy kicsit jobban nyomtam már neki.Hozzáteszem ezekben a Km-ekben van város ,klíma,autópálya.mindent kipróbáltam.A pályán is 130-al mentem.Probéma csak annyi volt,hogy elöször a váltóval elégedetlen voltam(föleg a 2. fokozattal) de most már alakul.Mindent egybe vetve utálom ha ki kell szállnom belöle.Szívem szerint egész nap csak kocsikáznák.És aki azt hiszi,hogy ez azért van mert ez az elsö autóm az téved.Ez éppen a 10.Volt már Fiat,Skoda,Golf,Daewoo,stb.És a családban is van egy-két típus amivel van alkalmam mászkálni,van összehasonlitási alap.Mindenkinek annyi öröme legyen a Lacettiben mint egyenlöre nekem!És remélem ez így is marad.Az autó egyébként Elite felsz.Ja és a hifi is tuti!
2006,08,10,
Az autó továbbra is szenzációs!Voltam vele egy hosszabb turán.Érd-Aggtelek 570km,ebben benne van az is,hogy egy kicsit eltévedtünk.30Km-et mentünk olyan rossz uton,hogy csak 2.-ban 20Km/h lehetett haladni.Persze az M3-on mentünk végig 130-140-el.A többi uton nagyjából betartottam a megengedett sebbeséget.A fogyasztásom most kicsit magasabb volt 7,5l.Persze most kicsit durvábban bántam a gázpedálal.Néha kicsit mentem 150-160-al.Az elözéseknél sem ilyedtem meg a padló gáztól!Megálltam egy kuton pihenni és onnan induláskor kemény emelkedö volt.Itt is rendesen kihuzattam minden fokozatott 5000-ig.továbbra is ki sem szállnék belöle.A váltom is nagyon jó lett,nem akad,pontos, nekem tetszik, finoman lehet vele váltani.Összeségében még mindig nagyon elégedett vagyok vele, hiba nem volt!
2006.08.24.
Továbbra is elégedett vagyok,most 2500km-nél tartok.Hiba semmi!Ja és valakinél olvastam,hogy az volt a baja, ha megáll a lámpánál könnyen kipakolják a csomagtartót.Mivel a központi zár azt is kinyitja.Ez igaz is de felhívnám figyelmét arra a kis kerek nyílásra a rendszám fölött.Úgyanis a csomagtartó zárható!Ha bezárom már nem is tudják kinyitni.És a fogyasztás most 6,6 volt.Nem tudom azok akiknél sokat fogyaszt az autó, hogyan vezetnek.Az biztos ha 120 alatt maradok vele akkor 6,5 körül kijön a vegyes.Pedig néha elég rövid utakat megyek.Ha 120 fölé megyek akkor nekem is 7L környéke volt de szerintem ez teljesen normális.Egyesek azt hiszik,hogy egy 1200Kg autóval 5L fognak járni.Volt egy 1000-es suzukink ami valóban 5,2L fogyasztott.Igaz normál stílusban.Viszont mikor elkezdtem hajtani, képes volt 7L is bekapni.Erröl ennyit!A vezetési stílus és a keréknyomások állandó helyes értéken tartása, nagymértékben befolyásolják a fogyasztást.És az állapotmegörzését.
2006,10,16.
Végre van idöm folytatni ítéletemet.5000Km-nél járok,a verda továbbra is jó egy apró kis hibától eltekintve.Sajna általában egyedül járok az autóval így nehezen jövök rá,de hüvősben valami zizeg az anyós ülés felöl.Lehet ,hogy csak a légterelö müanyag.Mindenesetre elég ídegesitő.Próbléma csak ennyi.
Érdekeségnek leirom a többi Lacettis számára,hogy kipróbáltam az autót 98-as benzinnel.Azóta is azzal járok.
Szerintem fürgébb és kevesebbett kajál belöle.Javaslom mindenkinek.50L tankolásnál 500Ft-al drágább de 0,5L kevesebbett iszik belöle.Én most elég jó temposan járok
és így sincs 7L fölött a fógyasztásom.Aki meg szidja a Lacettit
annak azt mondom próbáljon más hasonló árfekvésü verdát.
Én még az Epicat is kipróbáltam,nagyon jó de még nagyobbat
nött a szememben a Lacettim.Összehasonlitva a kettöt, és az árát is.Azért az csak kétszer ennyibe kerül.Epicából ültem a Lacettibe és nem akartam megköpködni.Vagy a Lacetti nagyon jó vagy az Epica nem az.Szerintem inkább az első.
2007.02.20.
Régen írtam most megteszem.10.000Km-nél járok az autó továbbra is jó.A jobb első ajtó kárpit ami zizzeg de csak hidegben(+5 fok alatt),bevíttem a szervízbe valami pálca rögzitést megigazitottak,szerintük ez volt a gond.Kb.2000Km -ig nem is hallottam semmit de most megint jelentkezet a dolog szerintem a kárpitnál a rögzitéseket nem cserélték ki.Most úgy tünik,hogy az cicereg,ha kézzel lefogom csend lesz.De ettől eltekintve semmi gond.Csináltam egy fogyasztás tesztett.Lényege az,hogy kipróbáltam ha tojásokon járok 2500ford/min felváltok óvatos gázadások,stb.Na így hűvösben volt 6,9l/100Km.Ennyit az óvatoskodásról a 16szelepes motorral.Következő része a tesztnek (amit nem győzők mondani)min 3000ford/min kihúzatni és ott felváltani.Lakott területen is 3.megyek 50Km/h-val.Dinamikus gyorsitás (néha lámpánál egy kis gyorsulás)aki azt mondja,hogy ez az autó lomha az nem tud autót vezetni vagy M5 BMW-et akar legyorsulni.Megfelelő elenfélel (Skoda Fabia,Opel Astra,)kell próbálni.Eddig lámpánál simmán lehagytam öket,pedig erősen próbáltak lehagyni.Na a lényeg,hogy így mértem 7l-es átlagot ami fele város kevés autópálya(140Km/h)a többi helyben topi.Ez annyit tesz,hogy beíndit 2Km leállit.Ilyen rövid utak.Elejétől mérve az-az 0km-től írom a tankolásokat most 10.000 Km-nél 6,6l az átlag.
2007.08.19.
Régen írtam.Túl vagyunk a kötelező szervizen.Az autó továbbra is híbátlan.Tegnap lementem vele a Balcsira.18óra43kor indultam Tárnokról 19óra30kor Zamárdiban voltam.Kiváncsi voltam ha kergetem mennyit fogyaszt.150-180között mentem folyamatosan(Mitsubishiből igencsak furcsán nézett egy fazon mikor 170-nél előztem!Tapasztalatom szerint 160ig elég fürgén felkuszik a mutató aztán egy kicsit nehezebben megy a dolog.180felett nem tudtam menni mert állandóan jött egy emelkedő igaz emelkedőn is tudtam tartani a 175-öt.Kiváncsi lettem volna a végsebességre de nem volt lehetősség megnézni.Meg igazán már ez is jelentős túllépés volt, a megengedetthez képest.Na a lényeg a fogyasztás.Visszafelé 140-re odaszögeltem a mutatót.Úgyanis a gyerekekért mentem, velük nem akartam röpködni.Pestig tartot a vissza út, íggy 220km mentem és 20litert tudtam a teli tankra vissza tankolni.Az 9liter/100km.
Szerintem ez ilyen tempó mellett 1,4motortól hibátlan.Legkölebb megnézem ha 90-100-al megyek úggy mennyi lesz.Ja és a kötelező szervízről csak annyit,hogy én vittem az olajat íggy 18ezret fizettem.Ja és az evoneo mejelenése óta csak azt tankolom.A nyári klímázások miatt 7-re irom az átlagott.Igaz volt,hogy egy teli tankot klímával használtam el.Sőt olyan is előfordult,hogy 1hétig gyakorlatilag csak hideginditáskor kapcsoltam ki.
2011-08-08
Csak annyit akarok Írni,hogy 80000km van az autóban és mindene gyári!
Pontosan,még a fékbetétek is!Semmi nem romlott el!Hibátlan autó!Nyár elején voltam Olaszba
csak megtankoltam,és már indultunk is.Ez nem azt jelenti,hogy nincs karbantartva!
Műszaki vizsgára csak lemostam.Szigetszentmiklósi autófelügyeleten vizsgázott.
A sok semmirekellő autós újságírónak meg üzenem,hogy menjenek a Volkswagen,Bmw,Audi
imádatukkal a francba!Több fórumon is próbáltam az autómat tesztelésre felkínálni,finoman szólva le sem szartak.Igaz a Chevroletett is megkerestem(gondoltam jó reklám)nem igazán kerestek meg.
A lényeg az ,hogy továbbra is imádom!A képek magukért beszélnek.Ez egy 5-éves autó.
2013.01.12
2012.Decemberben túl vagyunk a 100000km-en!Hibalista =0!
95000km-nél fékbetét csere(de csak az első)!
Szeptemberben Görögország hibátlan.Végig autópályán 140
4személy,sok csomag,fogyasztás gázból 9,1L.
2500km teljes költsége,autópálya díj+üzemanyag=54000ft.
Azért ez nem rossz!Sajnos a gázátalakitásos rész egy másik ítéletben van
mivel nem tudtam ehhez az ítélethez hozzá irni.A lényeg csak annyi,hogy
2009ben zavoli gázrendszer beépitve,azóta olcsó volt a közlekedés
idén januárig!(Dögöljön meg Matolcsi)Érdekes Külföldön támogatják
az átalakítást,igaz azok nem ekkora barmok!(És olcsó a gáz)
Hibalista
- jobb első ajtókárpit
Ide hordtam szervizbe
Di-fer Érd
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
nem kellett még
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | még nem gondolkodom ezen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
