A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,6 SW Elite 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kis... bocs nagy autó ez

Szöveges ítélet

Az els? tank benzin 80 %-át Budapesten ürítettük ki (20 százalék vidék) 9,1-es fogyasztást produkálva. A második tank egy 550 km-es magyaroszági úttal 7,5 lett, 110 és 70 közötti tempókat tartva. A 70 azért volt, mert a benzinszint visszajelz? lámpa állítólag még 7,5 liter maradéknál kezd világítani, az átadó viszont azt állította, hogy akkor még van vissza kb. 20 km. Határozottan világító lámpácskával sikerült poroszkálnom még kb. 50 km-t, és akkor tettünk bele 58,3 liter benzint. A motorja elég jól húz, bár 3000 alatt kicsit sokat gondolkodik. Egészen jól húz ötödikben 120-r?l 170-re. Szeretek visszakapcsolni, a Suzukiban is azt szoktam meg. A váltó nem rossz, s?t jó, bár néha recsegtetem a fogaskerekeket felkapcsolásnál, de ez az én hibám, mert nem nyomom ki rendesen a kuplungot. A gyorsulási érzések két feln?tt, három gyerek, közepes mennyiség? csomag melett értend?k. Kicsit rövidnak tartom a váltót, 100-nál 3150-et pörög (szemmel saccolva).

A kényelme jó. Bennem lehet a hiba, talán ezért nem tudom az ülést beállítani, pedig magasságállítós, meg a kormány is állítható fel-le, ki-be (gyerekek szerint össze-vissza). Az üléslapot rövidnak tartom, bár ha hosszabb lenne, talán zavarná a beszállást. Jobb oldalon, illetve hátul szép tágas... na persze Suzuki Swift I. után vagyok. Hátul hiányolom a pohártartókat a gyerk?cöknek. Sajnos nem alapáras a hátsó-középs? kihajtható könyöktámasz. Kár, hogy csak a bal els? ablak lefelé, meg a napfénytet? hátrafelé automata. Központi zár záráskor az ablakok nem húzódnak fel, csak gyújtás után lehet m?ködtetni ?ket. Az ablakok nem er?határolósak, szegény kislányomnak egyszer egy kicsit odacsíptem a karját. Kicsit idegesít?, hogy a kilométerszámlálónak csak egy kijlez?je van, azaz ha a napi km-t akarom megjeleníteni, akkor a kormány küll?i között átnyúlva kell b?vészkedni. Persze nem muszáj ezt menet közben produkálni, de néha jól jönne egy kormányra szerelt kapcsoló, pláne kétsoros LCD.

Az automata klíma nekem bejön, elég egy gombnyomás, és utána tudom, hogy mit kell elcsavarni ahhoz, hogy ne orkánszer? legyen a szél. De ha eljátszok a h?mérséklettel, akkor még ez sincs. Szomorú, hogy apósom Nexiája légkondi nélkül különbül tud szélvéd?t párátlanítani, mint a Lacetti légkondi nélkül. Ráadásul csak a párátlanító gomb benyomására hajlandó levenni a lábra irányuló áramlatot, alapesetben a légbefúvást irányító gombbal a szélvéd?+lábtér, csak lábtér, fejtér és lábtér, csak fejtér módok között válogathatok. Amúgy a két párátlanító gombját képes vagyok összekeverni, habár a feleségem már megjegyezte a két gomb közötti különbséget (els? és hátsó), tehát a hiba ismét bennem van.

Mivel kombi, könnyen pakolható. A csomagtérrögzít? háló csak apróbb holmik lefogatásához jó, komplett bevásárláshoz már kicsi. A csomagtérelválasztó háló jó ötlet, kár hogy akkor meg a csomagtérrolóról kel lemondani. Komoly hiányosságnak tartom, hogy felszerelt csomagtérrolónál nincs gyári helye a csomagtérelválasztó hálónak, mert túl hosszú, így nem fér be a csomagtér - amúgy roppant praktikus, kétszintes, többrekeszes - alsó fedele alá. Tisztázzuk; a csomaglefogató háló a csomagtér négy sarkánál lev? acélszemekbe akasztható, gumírozott szegély? háló, a csomagtérroló a klasszikus vízszintes takaró alkalmatosság, míg a csomagtérelválasztó háló függ?legesen felszerelhet?, hogy a csomagok ne tudjanak az utastérbe jutni.

A hifije egy Blaupunkt CD-s rádió, nem MP3-as. Nekem kazettás kellett volna, bemenettel, de túlságosan bonyi lett volna. Aránylag szépen szól, de mi nem, a Suzukiba szerelt kazettás Cartechnic után? Alkalomadtán (kb két-három év múlva) tervezem kicserélni a hangszórókat, plusz a hátsó piezók vak helyét feltölteni. A mélyközép hangszórók takaró m?anyagjai szerintem ritka rondák, de legalább nincsenek szem el?tt.

Jó a b?r kormány és sebváltókar, bár a komány - a zsíros hajamban való kurkászás után - kicsit csúszik.
Szeretném, ha vagy ezt a gépet gázosítanám és turbósítanám (mindig jól jön egy kis er?tartalék), vagy a gyár jönne ki valami évekkel ezel?tti GM turbódízellel.

Mivel megszereztem hozzá a gyári szerviz CD-t, ezért látom, hogy igen nehéz lesz az ablakokat és a napfénytet?t automatává tenni. Plusz két vezeték kell a bal els? ajtóba, valamint a tet?ablakhoz kell három érzékel?; a két végálláshoz, meg a középálláshoz. Talán akkor lehetséges...

Sajnos a m?anyag pöckök-vackok nem olyan jók mint a Suzukiban, azaz nem többszöri használatra vannak tervezve. Pl. a bal küszöb borításban a két fém karom rendesen karcolja a lakkozott fémet felszedéskor. A visszapillantónak nem a sof?r felé es? küls? része áll legkijjebb, azaz pl. garázsba álláskor simán meg lehet úgy karcolni a tükör házát, hogy csak kés?bb veszem észre. Mivel a karosszériának nem az oldalvéd? (egyébként színrefújt, de minek) csíkok a legszélesebb részei, hanem a védtelen sárvéd?ívek - amik persze lakkozott fém alkatrészek - ezért azt is lehet karcolgatni. Rájuk való színtelen véd?fóliát nagyon nehéz, vagy igen drága szerezni. A hátsó lökhárító is könnyen karcolódhat bepakolásnál, f?leg ha azt a gyerekek végzik...

Nagyon nehéz hozzávaló üléshuzatot, (csináltatni is alig lehet, legalábbis a kárpitos ledévúnubirázta, abban meg nem bízom) meg csomagtértálcát találni. Meg egyáltalán, kiegészít?ket, pl. motorosan behajtható küls? visszapillantót...

Hibalista

- semmi, de mivel még keveset mentem, a fenntartási költségeknél, a megbízhatóságnál és a szerviztapasztalatnál 5-ösre osztályoztam....

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 2200
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Sedan Következő autója? Swift II., mert addigra a gyerekeknek lesz saját kocsija, én meg hadd élvezzem a vezetést olcsón...
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)