A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1.6 16V Platinum 5 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó járgány, apró hiányosságokkal

Szöveges ítélet

Eddig nagyon szeretem! A fogyasztás kicsit soknak tűnik (átlag 8L/100Km), de sikerült 6,8L/100Km-t is autóznom vele, erősen kímélő üzemmódban. Eddig nem vezettem túl sok km-et ezzel az autóval, mivel még csak egy hetes, de a teljesítménye nem tükrözi a 109Le-t. A motor "morgós", néha kigyorsításkor dieseles hangot ad. Remélem 4-5000 km után elcsendesedik, és jobban is húz majd. A váltó határozottságot követel a vezetőtől, talán a kettőből háromba való kapcsolás az, amit nem lehet sportosan gyorsan kapcsolni, de szerintem félrekapcsolni lehetettlen. Megszokást igényel, de nem olyan rossz, mint azt néhány helyen olvashatjuk. (Pld: a Thalia váltója sem volt rövidebb úton kapcsolható.) A 4 tárcsafék, ABS, kipörgésgátló, 4 légzsák elég nagy biztonságot nyújt.
Kényelmes elöl-hátul, a csomagtér viszont lehetne egy kicsit nagyobb. A rugózása a Thalia után egy kicsit keménynek tűnik, de a sebességfüggő szervó kárpótol érte. Az esőérzékelős ablaktörlő ha be van kapcsolva, minden gyújtásra kapcsoláskor töröl egyet, ezt kihagyhatták volna. A vezető ülés magasságállítása a két tekerővel nagyon jó beállításra ad lehetőséget, de sajnos gyors állításra alkalmatlan. Ha én (185cm) átadom a feleségemnek (175cm) a volánt, akkor az állítgatás perceket vesz igénybe (építhettek volna bele egy excenteres emelőszerkezetet is). A deréktámaszok állíthatósága is félmegoldás, hiszen a keménységét 3 fokozatban állíthatod, de a magasságát nem (sajnos nem minden ember anatómiai felépítése egyforma). A kormány 4 irányban állítható, ami viszont tökéletes. A digit klíma nem a legokosabb fajta, de a párátlanító nagyon jóra sikerült.
Szeretem a sok pakolóhelyet, az autóban mindennek megvan a maga helye. A csomagtérből viszont hiányoznak a rögzítő fülek, kampók.
Nekem hiányzik a sebességfüggő autómatikus hangerőállítás a gyári cdtáras magnón (ami nem tudja az MP-3-at 2005-ben!!), és a sötétedés érzékelős késleltett belső világítás. Hiányolom továbbá fogyasztási értékek, megtehető út, stb. kijelzését. Ha egyszer már van számítógép az autóban, azt miért kell butítani? Ezek a filléres apróságok jobban szerethetővé tennék a kocsit.
3,7 millióért ezeket talán beletehették volna, vagy legalább rendelhetőek lehetnének. Gondolom a felkapcsolt tompított világítás visszajelzője is túl sokba került volna a GM-nek. (Én úgy emlékszem, hogy ilyen visszajelző nélkül nem is kaphatna műszaki-t a kocsi.)
Én átlagosan 30000 km-t teszek meg évente autóimmal, így kiváncsian várom milyen lesz az autó. Tapasztalataimról folyamatosan beszámolok.

****************************************************************

5 hét és 5000 km után az ítéletem jelentősen nem változott. A motor még mindig gyengécske, de némi javulást tapasztaltam az első kilóméterekhez képest.
A gyári gumik téli barum-ra történő cseréje után az autó menettulajdonságai sokat javultak. Mintha puhábban fogná az utat.
Sajnos halk ciripelő zajokat hallok néha a B oszlopoktól, mintha valamelyik kárpit vagy a biztonsági öv zizegne, illetve néha a középső fém betét is ilyen hangot ad. Remélem ezek megszűnnek, vagy legalább nem lesznek rosszabbak. A zaj még nem különösebben zavaró, csak néha, rossz minőségű úton jelentkezik.

****************************************************************

38 000 km környékén járok. Idő közben volt két szervizem, lásd az értékelést. Az idő közben előjött hiányosságok a hibalistán. Igazából egyik sem vészes. A szervót meg kell nézetnem és sárfogókat is rakok fel, hogy csökkentsem a kavicsfelhordást a hátsó sárvédőívekre. Ezeket úgy gondolom, az ablakokkal együtt fóliáztatom. A motor kezdeti gyengeségének már nyoma sincs, megy, ahogy kell, hiba nem volt.

Hibalista

- Eddig nem volt gond vele.
- 38 e km után: Jobb első ajtókárpit zizeg; rozsdás kipufogó; hangos a szervó (sír); jobb oldalon kesztyűtartó alatti hangszigetelő szivacs levállt (kátrányos ragaccsal volt rögzítve); hátsó sárvédőívekre nagyon felhordja a kavicsokat, és ennek nyoma is marad - sárfogót kellene felszerelni;

Ide hordtam szervizbe

Marsal Ajka: 15e km: a rozsdásodó kipufogó dobot gariban nem cserélték, csak megígérték, hogy majd legközelebb. Kiszolgálás OK.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Oster Veszprém: 30e km: A rozsdásodó kipuffogót átkenték, az bal 1 ajtót beállították, a bal 1 ülés előtti kátrányos hangszigetelő szivacsot nem rakták vissza, a külső tükrök alatti repedt műanyag lapot nem cserélték, csak ragasztották.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Thalia 1.4 16V (98Le) Oasis Következő autója? talán Opel Vectra
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)