Jó, de valahogy mégse az!
Szöveges ítélet
Hát hol is kezdjem, 0 km-en vettem örültem is neki az elején. Tulajdonképpen nagy tágas és ha sikerül megtalálni a megfelelő ülőpoziciót akkor kényelmes is. A menetulajdonságai nem kiemelkedőek sőt a gyári megadott adatoktól szerintem messze elmaradnak. A váltója mint oly sokan már elöttem is elmondták nem a legjobb, sőt kimondottan rossznak számít 2006-ban. A fényezésre nagyon vigyázni kell mert nagyon vékony rétegű és ezért könnyen sérül. A motor fordulaton kezd el éledezni alacsony fordulatszámtartományba én nyomatékszegénynek érzem, bár ez nem olyan nagyon rossz de a fogyasztásnak biztos nem tesz jót, ami nálam olyan 8,5-9 liter között jár. Az autót kb 3000 km-ig igen kimélten használtam mondhatni járattam ami azt jelenti hogy semelyik sebességi fokozatban se ment a fordulatszám 3000 fölé. Tettem ezt azért is hogy fokozam ezzel a motor élettartamát elejét véve az esetleges olajfogyasztásnak ezek ellenére már 1 l olajat kellett utántöltenem de lehet ez új autónál természetes amíg be nem kopnak az alkatrészek. A váltóból a kuplung pedál felenengedése után kattanó hang hallatszik a szerviz szerint ezek ilyennek meg kell szokni, hát én szokom. Lehet én fogtam ki rosszat de 9 hónap allatt 3 szor vittem szervízbe lásd a hibáknál. Mindazonáltal ennyi pénzért ilyen méretű és felszereltségü autót ezen kívül nem találtam, és ha a Koreaiak végre megtanulnának igényesen összerakni egy autót semmi baj nem lenne.
2008.09.13
Az eltelt idő allatt 22000 km ment bele a tapasztalataim nem sokat változtak.
Ez idő allatt még egy garnitura első féktárcsát kellett cserélni kb 15000 km -nél mert úgyanazt a rángatást produkálta mint elötte.
Kb 22000 km-nél teljes kormányműcserét kellett végrehajtani, mert lassú tekerésnél nyöszörgő hangokat adott, és alászedésnél iránytól függetlenül isszonyuan koppant.
Kicsit utánna néztem a dolognak állítólag a 2007 elötti kormányműveknél jelentkezik ez a hiba (típushiba), 2007-ben gyártott kormányműveknek a cikkszámuk is más már, bár hallottam hasonló gondokat 2007-es autónál is.
Lehet ez is csak vakítás a márkaszervízek részéről.
Azóta ez a hiba megszünt. (kopp-kopp).
A fogyasztása maradt 8-9 liter között normál temponál, lehet ez kevesebb is olyan 7-7,5 liter de akkor szigorúan 110-120 km/h max sebeséggel. Olvastam egy másik ítéletben ,hogy 130-140-nél tele emberrel klimával 7-7,5 l evett, hááát ha igaz akkor szeretném tudni ,hogy csinálja a titokért még egy kisebb összeget is megspendíroznék. (szerintem elnézte)
Ha az ember kicsit többet használja az ablakmosót akkor egy bizonyos sebesség fellett a bal első lehúzott ablakon ömlik be a víz.
Amúgy az autóval nagyvonalakban elégedett vagyok, bár ehez az a tény is hozzájárul, hogy az eddigi javítások garanciában mentek. Bár az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy félek egy picit mert jövő februárban lejár a garancia róla és milesz még utánna. Egy pár évig még kellene ,hogy maradjon.
Hibalista
- 50 km-nél a fútómű balra húzott,4000 km-nél az első féktárcsákat cserélni kellett mert fékezésnél rángatta a kormányt,6000 km-nél hűtőcsere mert folyt belöle az anyag, és megint fútóműállítás a változatosság kedvéért megint balra húz, eddig ezek gariba mentek. 15000 km-nél ismét féktárcsa csere, 22000 km-nél kormánymű csere megint gariba.
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Danubia, ha valaki nem ismerős nem is tudom mi lenne vele
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Még mindig a Danubia, jaj annak aki az utcáról esik be.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Háát Valamilyen Japán lenne jó |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
