A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,6 Elite Cool Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó, de valahogy mégse az!

Szöveges ítélet

Hát hol is kezdjem, 0 km-en vettem örültem is neki az elején. Tulajdonképpen nagy tágas és ha sikerül megtalálni a megfelelő ülőpoziciót akkor kényelmes is. A menetulajdonságai nem kiemelkedőek sőt a gyári megadott adatoktól szerintem messze elmaradnak. A váltója mint oly sokan már elöttem is elmondták nem a legjobb, sőt kimondottan rossznak számít 2006-ban. A fényezésre nagyon vigyázni kell mert nagyon vékony rétegű és ezért könnyen sérül. A motor fordulaton kezd el éledezni alacsony fordulatszámtartományba én nyomatékszegénynek érzem, bár ez nem olyan nagyon rossz de a fogyasztásnak biztos nem tesz jót, ami nálam olyan 8,5-9 liter között jár. Az autót kb 3000 km-ig igen kimélten használtam mondhatni járattam ami azt jelenti hogy semelyik sebességi fokozatban se ment a fordulatszám 3000 fölé. Tettem ezt azért is hogy fokozam ezzel a motor élettartamát elejét véve az esetleges olajfogyasztásnak ezek ellenére már 1 l olajat kellett utántöltenem de lehet ez új autónál természetes amíg be nem kopnak az alkatrészek. A váltóból a kuplung pedál felenengedése után kattanó hang hallatszik a szerviz szerint ezek ilyennek meg kell szokni, hát én szokom. Lehet én fogtam ki rosszat de 9 hónap allatt 3 szor vittem szervízbe lásd a hibáknál. Mindazonáltal ennyi pénzért ilyen méretű és felszereltségü autót ezen kívül nem találtam, és ha a Koreaiak végre megtanulnának igényesen összerakni egy autót semmi baj nem lenne.

2008.09.13

Az eltelt idő allatt 22000 km ment bele a tapasztalataim nem sokat változtak.
Ez idő allatt még egy garnitura első féktárcsát kellett cserélni kb 15000 km -nél mert úgyanazt a rángatást produkálta mint elötte.
Kb 22000 km-nél teljes kormányműcserét kellett végrehajtani, mert lassú tekerésnél nyöszörgő hangokat adott, és alászedésnél iránytól függetlenül isszonyuan koppant.
Kicsit utánna néztem a dolognak állítólag a 2007 elötti kormányműveknél jelentkezik ez a hiba (típushiba), 2007-ben gyártott kormányműveknek a cikkszámuk is más már, bár hallottam hasonló gondokat 2007-es autónál is.
Lehet ez is csak vakítás a márkaszervízek részéről.
Azóta ez a hiba megszünt. (kopp-kopp).
A fogyasztása maradt 8-9 liter között normál temponál, lehet ez kevesebb is olyan 7-7,5 liter de akkor szigorúan 110-120 km/h max sebeséggel. Olvastam egy másik ítéletben ,hogy 130-140-nél tele emberrel klimával 7-7,5 l evett, hááát ha igaz akkor szeretném tudni ,hogy csinálja a titokért még egy kisebb összeget is megspendíroznék. (szerintem elnézte)
Ha az ember kicsit többet használja az ablakmosót akkor egy bizonyos sebesség fellett a bal első lehúzott ablakon ömlik be a víz.
Amúgy az autóval nagyvonalakban elégedett vagyok, bár ehez az a tény is hozzájárul, hogy az eddigi javítások garanciában mentek. Bár az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy félek egy picit mert jövő februárban lejár a garancia róla és milesz még utánna. Egy pár évig még kellene ,hogy maradjon.

Hibalista

- 50 km-nél a fútómű balra húzott,4000 km-nél az első féktárcsákat cserélni kellett mert fékezésnél rángatta a kormányt,6000 km-nél hűtőcsere mert folyt belöle az anyag, és megint fútóműállítás a változatosság kedvéért megint balra húz, eddig ezek gariba mentek. 15000 km-nél ismét féktárcsa csere, 22000 km-nél kormánymű csere megint gariba.

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Danubia, ha valaki nem ismerős nem is tudom mi lenne vele

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Még mindig a Danubia, jaj annak aki az utcáról esik be.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra Következő autója? Háát Valamilyen Japán lenne jó
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)