A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,4 SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádnám, ha nem lenne iszákos, de dinamikusabb len

Szöveges ítélet

A kocsicsere el?tt marketingeltem az interneten, megnéztem, hogy a kategória többi kocsijához képest milyen a Lacetti ára, és azért is választottam, mert legalább félmillióval olcsóbb volt, mint a többi konkurrens. 2004 októberének végén vettem át az ötajtóst. Els? benyomásra elragadóan impozáns, tágas, csendes, puha, kényelmes, a 95 kilómmal jól elférek benne, ez kell nekem. Indulás után észre veszem, hogy a Skoda Felíciám virgoncabb volt, jobban kil?ttem vele a lámpánál. Bizony csak akkor ugrik, ha pörgetem a motort. Pozitívum, hogy respektje van: BMW-s beenged maga elé, amit a Skodával soha sem tudtam elérni. A mögöttem ül? örömmel jelenti be, hogy kereszbe tudja tenni a lábát, annyi a hely. Els? tankolás - szívinfarktus: 10,5 l/100 km. Felhívom a szalont, Uraim, mit adtak el nekem? A prospektus 7,1 l/100 km-t ír! Nyugtatnak, két tank benzint el kell égetnem, hogy beálljon a motor, addig bejáratós. A második tankolásnál 9,5 l/100 km. Utána még négy tankolás, de az istennek sem megy lejjebb, mindegy neki, hogy autópálya, város, vagy vegyes. Január elsején észreveszem, hogy gyenge a f?tés: trönkre ment a termosztát. Háromszor voltam vele a szervízben: el?ször megállapították a hibát, de nem volt anyag. Másodszor rossz anyagot rendeltek meg, vissza kell mennnem harmadszor is. Harmadszorra végre jó. Megtudom, hogy a termosztát értéke 2500 Ft. Az én munkakiesésem ennek többszöröse. És az ? munkadíjuk?
A nagy hóesésben (8000 km van a kocsiban) az egyik henger kihagy. Szervíz, gyertyacsere, és kioktatnak, hogy nem jól vezetek. A srác nincs több huszonötnél, én ötvennégy vagyok, harmincéves jogsival, a szakmám jármügégpész mérnök, és bels? égés? motorokból diplomáztam. A motort pörgetni kell, mondja ?, mert a lassú fordulatot a gyertya nem bírja. Mondom, hogy utóljára a Trabantomnál volt az Isolator gyertyákkal baj, de utána a japán gyertyával azt sem tudtam, mi a szikra kimaradás. Máskülönben zuhogó hóban, tükörjégen az ? két szép szeméért sem vagyok hajlandó pörg? motorral fejre állni. Elviszem a kocsit, majd három óra múlva, amikor újból kihagy az egyik henger, visszaviszem, és nagyon udvariasan megkérem a munkafelvev? urat, hogy csinálják meg JÓL a kocsimat. Három nap múlva kapok egy érdekes telefont: Kicserélték a gyertyakábelt, de nincs változás. Telefonáltak a központba, hogy mit csináljanak, mert tanácstalanok, onnan azt a választ kapták, hogy nyugodjanak meg, az ország más részéb?l is jelezték ezt a hibát, az okát nem tudják, de keresik (!). Ekkor megint szívgyógyszert kellett magamhoz venni. Két nap múlva zavaros el?adást hallgathatok a hengerfejek lelki világáról (egyszer? körökben ezt nevezik tudományos ködösítésnek), és kapok egy csereautót, mert kb. két hétig tart, amíg a hárommilliós kocsimat rendbe hozzák.
Azóta 1500 km-t beletettem a kocsiba, (lekopogom) hiba nélkül. A fogyasztás úgy t?nik 8.5 l/100 km értéken stabilizálódik, de csodálatos módon terhelést?l, útviszonyoktól és vezetési stílustól függetlenül. Kiszámoltam, hogy kb. tíz év alatt fizetem ki benzinköltségként azt az összeget, amennyivel olcsóbb volt a Lacetti, mint a kategóriája többi kocsija. Feltéve, hogy nem emelkedik drasztikusan a benzin ára.

Hibalista

- Termosztát, gyertya, gyertyakábel, hengerfej

Ide hordtam szervizbe

Inkább nem írom le, lehet, hogy máskor is oda kell mennem...

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 9500
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? FELICIA 1,3 Következő autója? PEUGEOT
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)