A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 2.0 D Premium Sedan 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Fekete Mamba (Savanyúcukor után)

Szöveges ítélet

2007. 07. 07.
Végre megjött a kicsike. Már nagyon vártam. Eddig egy ugyanilyet használtam, csak benzinest (lsd.: Savanyúcukor). A beltér gyakorlatilag változatlan, csak a felszereltségben, illetve a motorháztető alatt van a különbség. Ott viszont nagyon. Mivel egy nap alatt elütöttem vele három verebet :), elneveztem a kicsikét Fekete Mambának.

2007. 07. 12.
A motor nagyon jó. Mivel még bejáratós, nem nyomom neki, de alig tudom visszafogni. A gázpedált lehelni is elég, mert így is tartható a forgalom tempója. Vszont ha előzni kell, vagy ha menni akarok...akkor nagyon megy.Egy hét alatt mentem vele uszkve 600 km-t és még mindíg bőséggel van benne üzemanyag. A benzineshez képest egy áldás.

2007. 08. 30.
A nyaralás alatt beletettem a Mambába több, mint 5000 km-t. Megjárta a svájci hegyeket, a Vezúvot, Horvátországot - egy karcolás nélkül. Csodásan teljesített. Fullra pakolva az autót autópályán, hegymenetben klímával 6 lityit kért százon. Ezek után kíváncsian várom az első kötelező szervízt, hogy miként alakul majd a fogyasztás.

2007. 10. 30.
A fogyasztás változatlanul jó. A lent leírt két problémát orvosoltam, azóta semmi gond nem volt vele. Még mindíg szeretem a Mambát. Megy, mint a golyó és piszkosul csendes. Király!
A mai napon vontatnom kellett az egyik haverom 1,2 tonnás vasát. Gondoltam, biztos bajlódik majd vele a Mamba. De nem! Meg sem kottyant neki. Szuper!

2008. 01. 04.
10 ezer km van a Mambába, eddig minden OK. A fogyasztás azonban egy kicsit nőtt: átlag 7 lityi. Lehet, hogy a téli hideg, illetve a viszonylag gyakori 4-5 km-es igénybevétel okozza a nagyobb étvágyat. Vagy a klíma. Ugyanis éjjel-nappal megy.
Jut eszembe: A vezetőülést sajnos nem lehet még hátrébb tolni. Mondjuk 2-3 cantimetricsi elég lenne. Azért így is kényelmes, csak úgy még jobb lenne.

2008. 04. 01.
Továbbra is szolgál a kicsike teljes megelégedésemre. Fogyasztása is jó, 6 litereket szoktam mérni. A napokban azonban meglepődtem: 4,9 litert evett úgy , hogy 70%-ban országúti (90-100-as tempó), illetve 30%-ban városi igénybevételnek volt kitéve a Mamba. (ugyanannál a kútnál, ugyanúgy kattanásig nyomtam bele a lét.)

2008. 05. 30.
A kötelező szervíz rendben lezajlott, kicseréltek mindent korrekt módon (üvegfal mögött látom, hogy mit csinál a szerelő). Az autó megy szépen. Fogyasztása most úgy 5,6 körül mozog.

2009. 03. 26.
27.500 km. Itt tartok. Az utóbbi hónapok kemény tele közepette fogyasztott 7-7,2-t vegyes használatban, kicsit sportosan, jórészt néhány km-s távolságokon.Az osztrák majdnem -20 fokos hidegben is szépen tette a dolgát, bár kicsit nehezen melegedett be. Ja és hosszan kellett izzítani.
Most, hogy kezd melegedni az idő, a fogyi visszament 6,5-re hasonló vezetési stílus mellett.

2009. 06. 12.
A meleg beköszöntével a fogyasztás visszaállt a normálisra, 6,2-6,5 között. Megvolt a második kötelező szervíz is: 57 ezer Ft. Szerencsére plussz kiadás nem volt.

2010. 08. 20.
A fogyasztás 6-6,5 között van. A harmadik kötelező szervíz 65 ezer pénz volt. Még 38 ezer km körül volt egy hibakód (klíma), de én ebből mit sem vettem észre az autó működésénél. A szervíz sem talált hibát. Azóta minden ok.

2011.05.30.
Nem volt egy pénztárca kímélő a május hónap. Gumigarnitúra csere, lengéscsillapító felújítás, 4 tankolás, vagyis rengeteg km. Viszont az új gumiknak hála a fogyasztás sokszor klímázva 50% közúti, illetve 50% városi körülmények között cuccokkal, családdal: 5,7 liter.

2011.12.16.
Volt egy izzócsere a fényszóróban. Ezen kívül semmi különös. Fogyasztása is változatlan, taposástól függően 5,7 - 6,5.

2012.09.25.
Minden rendben.

Hibalista

- 2007.10.30. Fél lityi olajat kellett utánatöltenem, mert a pálca szerint a minimum környékén ficergett az olajszint.Üzemanyag betöltő fedelét a napokban nem tudtam bezárni. A rugós pöcök kiakadt. 2 perc alatt megjavítottam. - 2010.08.20. Valamikor 38 ezer km körül volt egy hibakód, de a működés során ebből semmit sem lehetett észrevenni. Szervíz átnézte, nem talált semmit. Azóta volt egy kötelező szervíz 42 ezer km körül: 65 ezer pénz. - 2011.05.30. Lengéscsillapítót kellett felújíttatnom 10e. Ft/db áron(csere esetében a szakszervíznél 40e. Ft/db; márkafüggetlen szervíznél 27e. Ft/db. lett volna a mulatság), mert a gyári gumik kagylósra koptak. Ráadásul az első kettő szálszakadásos is volt vagy legalábbis gyanús. - 2011.12.16. Fényszóró izzó csere. -

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Vác - Korrekt, segítőkész csapat. Üvegfal mögül nézhetem a szervízelés folyamatát.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Lacetti 1.6 Elit Sedan (Savanyúcukor c. ítélet) Következő autója? Cruze vagy Ceed kombi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)