Ennyi pénzért tökéletes!
Szöveges ítélet
10 hetes, 7000 km, 1 garanciális javítás (légkondi gyengén ment, kiderült, hogy a gáz mennyiségének csak 20%-a (!) volt benne. Feltöltötték, nem ereszt sehol, azóta jégverem van kánikulában is.
1.3-as Ignist cseréltem le érte, nem bántam meg. Igaz, kicsit lomhább (na ja, egy mázsával több), viszont a kényelmet össze sem lehet hasonlítani. Tágas (az Astra ClassicII sehol sincs, eredetileg azt terveztem, de elég volt beleülni), ülések kényelmesek, bár az oldaltartásuk gyenge. A szövet érdekes, azt mondják nem fog kikopni, remélem igazuk lesz, sosem bíztam a plüss jellegű szövetekben.
Aki japán motoros kocsiból ül át, kicsit meglepődik a motor viselkedésén, de még mindig jobban járnak, hiszen tudják, hogy ezt is hajtani kell. Ez is ilyen. 4000-ig semmi izgalom, utána életre kel. Városban elég lenne 1500-2000 között az 5., de ezek a motorok nem arra vannak tervezve. Hamar kormolódnak (aztán sárga lámpa és társai), meg lehet csodálkozni a fogyasztáson is.
Vvt motorok után ugyanolyan stilusban vezetem ezt is, átlagos fordulat 3000 környékén, alatta csak ritkán.
A bejáratás után párszor pályán meghajtva (persze nem állat módjára), azóta szépen reagál minden pöccintésre.
A fogyasztás vegyesben 7,5-8,5 között, pályán 150 körül 8,8-9, városban max 8,7 eddig. Egyébként pályán 120-130 körül menve 8 alatt van, de ki ér rá erre? :-)
Összefoglalva: családnak tökéletes. Ebben az árfekvésben ilyen méretet és értéket nem adnak, illetve csak az egyik opció választható :-)
Hibalista
- Klíma gáztöltés-garanciális
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Tatabánya
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ignis | Következő autója? | ugyanez, csak dizel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
