A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1.6 Elite sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Els? kocsim, imádom!

Szöveges ítélet

30 éves földi pályafutásom els? autóvásárlásának eredménye lett Sevi Sári (ahogy feleségem és én is hívom az új családtagot). A tavaly tavasszal tett elhatározásom gyümölcse az év végére be is érett egy gyönyör? formájú autó képében.

Az alatt a néhány hónap alatt, míg a vásárlásra szánt kb 3.5 misit mobilizált formában egy négykerek? gépállatra szerettem volna váltani számos konkurrenst szemügyre vettem, mielött döntésemet meghoztam.
Fiatal házas lévén kissé kordában kellett szorítanom elképzeléseimet, így mindenképpen néhány évre el?re tekintve egy legalább 4 személyes, elfogadható csomagter?, motorját tekintve legalább 100 lóer?s kocsit kerestem melyben én mint sof?r a magam 185 cm-mel kényelmesen elférek, netalántám még a hátsó ülésen is. Ezen szempontokat szem elött tartva nagyon sokat szemeztem az Opel Astra G Classic 2-vel, mert ezzel mint céges autó nagyon kellemes tapasztalataim voltak, továbbá a Skoda Octavia-val de ez túl drága volt, nézegettem a Suzuki Ignis 1.5-öt is de az útjaink állapota miatt inkább egy nagyobb kategórában kerestem tovább egy kényelmesebb limuzint. Végül az Opelt?l az csábított el, hogy egyre több Nubira IV-et láttam az utakon (némelyiket taxiként, ami azért elmond egy s mást a megbízhatüságról is) és els? látásra beleszerettem.

Az Internetes oldalakon egyre kellemesebb begyomást tett rám a kocsi így a keresked?höz már kész tényekkel állítottam be.
Végül egy 1.6 Elite Sedan mellett döntöttem (plusz digit klíma/oldallégzsák/riasztó).

Eddigi tapasztalataim nagyon jók az autóról.
Küls? formatervét tekintve nagyon szeretnivaló, különösen a hátulja izgalmas és "szexi". Az orr rész kissé bumfordi a Lacettin, de jól mutat rajta a Chevi embléma. A szedán csomagtere nekem eddig hatalmas és jól pakolható (a kombi verzióról az asszony beszélt le, de eddig még nem éreztem hiányát), teljes érték? pótkerékkel a gyomrában.

A vezet?ülésben helyet foglalva percek alatt be tudjuk állítani a megfelel? pozíciót, hála a mélység és magasságban is állítható kormánykeréknek. Minden kezel?egység kézre áll, bár a digit klíma LCDje lehetne feljebb is, mert így állandóan le kell vennemm a szemem az útról, ha látni akarom mit állítok be. Egyébként a digit klíma m?ködése elég hektikus. Ha meleget szeretnék és 25 fokot állítok be, semmi nem történik, amint egy fokkal emelet abban a pillanatban rámömlik a szaharai forróság. Vigaszul legyen mondva, hogy a párátlanító nagyon gyorsan és hatásosan m?ködik.

A kilátás is megfelel? a kormány mögül, nagy segítség ebben a két kit?n? oldaltükör, el?nyös nagy hidegben a f?thet?ségük. A kocsi viszonylan nagy túlnyúlásai mellet is könny? vele a parkolás.

A kényelmet kiszolgáló 4 elektromos ablakemel? közül csak a vezet? oldali a félautomatikus, csak a leeresztés egy érintéses, minimális költség lenne ugyan ezt felfele irányban is abszolválniuk ráadásul mind két els? ablak esetén. Az ülések kellemes plüss borításúak és nagyon kényelmesek. Hosszú útjaim során Ausztriába és Horvátországba menet egyszer sem fájlaltam sem a derekamat sem a püspökfalatomat (nem úgy egy 307es Peugeot esetén, amib?l 200 km megtétele után úgy kellett engem kilökni a vezet?ülésb?l annyira megmerevedtem a pihe puha ülésében). A hátsó ülések kényelme is fejedelmi. Mikor hoszabb utazás elött állok , titokban mikor nem látják a többiek gyorsan beülök a hátsó ülésre "magam mögé", hogy megbizonyosodjak valóban kellemes útjuk lesz az utasaimnak. Eddig még senki sem panaszkodott. Mind a lábtér, mind a fejtér óriási. Egyedül az apró hölgytagok észrevételezték a hátsó ülésen, hogy a biztonsági öv viselése kényelmetlen, pont a nyakuknál vonul végig és szorít. Ez nem állítható, mert az ülésbe van integrálva.

Jó választás volt az 1.6-os 109 lóer?s er?forrás. Ehhez az autóhoz ideális. A kisebb 1.4-es kicsit olcsóbb és kicsit gyengébb, de teljesítménybe érezhet?en gyengébb, ráadásul szinte ugyan ennyit fogyaszt. Az 1.8as viszont nem ad annyi többletet, hogy megérné a nagyobb fogyasztás. Ez a kocsi egyetlen kritikus pontja. Menetdinamikát tekintve számomra az 1.6 kellemes motor, alaphangon kicsit morgós, de menet közben szinte síri csend honol az utastérben egészen 140ig. Utána már megjön a hangja.
A váltót kissé szokni kellett, eleinte nem járt olyan simán, különösen a 3-as fokozatot nem ltudom még mindig "sportosan" kapcsolni. Úgy 3000 fölött er?sen kell a sebváltót noszogatni, hogy a helyére kerüljön. Lehet vele rugalmasan közlekedni, "van benne bél". Különösen 2-esben lehet vele városban alázni, ha jól kihúzatjuk. Van benne elég nyomaték ahhoz is, hogy autópályán 4-esben odalépve szépen leel?zzük az elöttünk haladót. Persze mindne egyes lábszármozdulatnak meg van az ára.
Eddig 14000 km-t tettem meg, ami többnyire hosszú távú utakból állt, városban ritkán használom. Eddig fogyasztásaim:
minimum: 6.9
maximum: 11.2
áltag: 9.1
liter/km.
Aki szereti a számokat annak álljon itt egy kis tanulmány:
Ha nem megyünk 3500 fordulatszám fölé akkor szépen hozza azt a 8 l/km-et. A fölött ne lep?djünk meg a 9 litert meghaladó fogyasztásban. Persze aki óvatosan bánik a gázpedállal az meg fog lep?dni, hogy akár 7 literrel is megelégszik. Én ezt tapasztaltam Horvátországból hazafelé jövet, mikor max 120 km/h-val utazva több mint 620 km-et tettem meg tankolás nélkül és 7 liter alatt evett a kicsike. (nem hinném, hogy náluk jobb lenne az üzemanyag).
Mindent összevetve nagyon kellemes autót tisztelhetek Sárikában.

Szuperlatívuszokat nem tudok mondani róla, közhelyeket annál inkább de nagyon is pozitív értelemben:
- Vonzó design
- Kényelmes elöl és hátul egyaránt
- Megfelel? menetdinamika az 1.6os motorral
- Megbízhatóság mindenek felett (motorháztet?t csak a szélvéd?mosó feltöltése miatt szoktam kinyitni, egyébként a motort nem látva nem tudnám mit?l megy az autó)
- Remek kivitelzés, sehol egy zörgő, nyikorgó alkatrész
- Nagy és jól pakolható csomagtér

Észrevételeim:
- Kissé lágy rugózás (kényelemre hangolva, nem a szerpentinek bajnoka, de nekem ez bejön, de versenyzek vele)
- Hidegindításkor a jobb hátsó futóm? fel?l jöv? hangot a szervízben garanciálisan javítják (valami gumigy?r?t cseréltek azóta nem jeletkezik)
- Elüls? elektromos ablakemel?k lehetnének fel/le irányban egy érintéssel m?köd?ek.
- Nagyon hiányzik a fedélzeti számítógép!
- Nagyon kellene egy diesel!

Szuper jó kis kocsi! Akinek fontos a fogyasztás és dieselt szeretne az várjon még egy évet, elvileg jöv?re megkapja egy 120 és egy 150 lóer?s turbódiesel személyében.

Hibalista

- 1 éves kötelez? szervízen volt két napja (14000 km). Szokásos tennivalók:
- - olaj/sz?r? csere
- - kézifék utánállítás
-
- Egyedül a gyári CDs rádió hülyült meg. Rádió módból néha átlakcsola CDre- Ezt garanciálsan javítják.
-
- 15´000 km-nél egymás után égtek ki a H7-es halogén izzók az első fényszórókból. Érdemes belőlük tartalékolni.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Kerepesi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Chevrolet Lacetti Wagon diesel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)