A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1.4 Star 

Az ítélet értékelése
1,3(3 db)

Egy talicska tr***a

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném hogy, aki olynokat ír hogy, jól húz, keveset fogyaszt, jól gyorsul... azok mind füllentenek vagy nem ültek még autóba (25éves Golfom 1.5, Proton 313, Opel Corsa(94, 1,2)is sokkal jobban mennek). Ez egy nagyon gyenge autó iszonyuan kell pörgetni hogy valami történjen. Pl.: kacsó pongrác felüljáró 60nal 4.ben ahoz hogy át tudjak menni a Zuglóba menő sávra vissza 2esbe padló egy miatyánk és talán összejön. Előzésre teljesen alkalmatlan. A fogyasztása horror csak Bp.-en használom és nem vagyok egy Sumakher de simán megiszik 15-20litert ezt viccen kívül. a váltó katasztrófa a rükvercet nehezen veszi (nem mindig) a 3. viszont mindig recseg. Vezethetőség: a hátulja magas az eleje meredek parkolni egy rémálom. A futóművér inbolygósnak érzem (kiváncsi lennék átmegy-e a jávorszarvas teszten). Azt hiszem itt olvastam valahol hogy a C oszlop egy országot is képes kitakarni. Ez tölletessen igaz símán elfér a holt térbe 1.5 autó. A leg szebb hogy esőbe beázhat valahol az elektronika mert: nem lehet le állítani az autót: kiveszed a kulcsot és a motor jár. Csak ha ki nyitom az ajtót akkor áll le. Az indítással ugyan ez a helyzet esőbe ajtó ki indit aztán becsuk. Ezt tetézi hogy kiszállás után ha bezárod a központit vissza adja a gyujtást a és nem is lehet levenni így ha nem húzom le a sarut az aksiról akkor egy északa alatt lemeríti azt. És számos ilyen apróság amít ha leírnék akkor nem kerülne ki az írásom mert olyan hosszura sikerülne.

Hibalista

- Lámpák állandóan (bal elsők, bal rendszám vill.)
- hátsó ablakmosó
- vezető ülés ülőlapja leszakadt (allig vagyok 100KG)
- csomag tartó kilincse (a rugó nem húzza vissza a kilincset)
- bal hátsó ajtó a vásárlás óta nagyon nehezen mozog (minden kegyszert ráfújtam már)
- elektromos hibák garmada

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Golf MK1 1983 Következő autója? Biztossan Német
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)