A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 2,0 Diesel 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Diesel Lacetti

Szöveges ítélet

Ahogy olvastam a cikkeket, rájöttem hogy a Lacetti az az autó amit tényleg vagy szeret az ember vagy nagyon utál. Ezek az érzések akár naponta többször is változhatnak, de én pl soha nem feküdtem le úgy, hogy haragudjak az autóra. :-)) És ha már így állok hozzá, miért is ne irnék én is pár sort arról amit szeretek.

Előzmények:
Tapasztalat az van: Lanossal (1,6 4a) kezdtünk. Szerettük!!! Nubiránk (1,6 sx 4a) volt a második. Szerettük!!! (Annak ellenére hogy rengeteget evett, és a 4 ik évében azért jöttek elő apró "hibácskák" is.)

Új szekér:
Idén eljött az idő hogy cseréljünk. Családilag el volt döntve hogy maradunk a márkánál (ami közben Chevrolette lett ). Családom rugalmatlanságát tükrözi, hogy ugyanazt a kasztnit akarták, és ugyanabban a színben mert jó volt, és bevált. Sikerült rábeszélni őket viszont arra hogy ha már a külső ugyanaz a motortér tartalma igazán változhatna. Nehezen, de sikerült ...

Tapasztalat:
Több mint két hónapja van nálunk, és mint az eddigieket, ezt is nagyon szeretjük. Ár érték arányban még mindig a legjobbak között van. Viszont most már az utakon is tudok meglepetéseket okozni. Sok pdtdi-s embert láttam, mikor az arckifejezésük a lenézésből átment a megdöbbenésbe, az én mosolyom viszont konstans volt és az is maradt. A 122 lóerő nem sok egy ekkora motortól, de éppen elég, a nyomaték viszont elég jó. Ez már tényleg egy olyan autó ami autópályán sem hagyja cserben az embert. Az autó nagyon húz, és nagyon megy. Ha kicsit elbámészkodok vezetés közben pillanat alatt 140 lesz a 100 ból, az eddig megszokott visszaváltás nélkül. Ami még meglepőbb, hogy motorzaj 170 nél sincs. A végsebességre megadott gyári adat meg szerintem nem fedi a valóságot. :-))
Aki már megszerette magát a márkát, vagy egyszerüen csak egy olcsóbb, de jó dieselt akar annak csak ajánlani tudom.

"Hibák":
Az elején nagyon sokat evett, és már-már azt hittuk, hogy 10 l marad a fogyasztás, de aztán szépen lassan lement és még mindig nem állt be.
Hiányosság is akad azért: 1, Fedélzeti computer hiánya,
2, 4 éve pont ilyen rádióval vettük a Nubirát is, lehetett volna némi frissítést eszközölni.

Hibalista

- Eddig még semmi, de érdekes is lenne egy két hónapos autóban. :-))

Ide hordtam szervizbe

Chevrollet Tormási Kecskemét

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 11
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Nubira Következő autója? Egyenlőre semilyet
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)