Csend, nyugalom, öröm vezetni!
Szöveges ítélet
Régi autós vagyok, több márkás gk.-al jártam hosszú km-ket. A családnak a legfontosabb szempont most az ára volt. 3 M. alatt kellett lennie. Csak 4 ajtós érdekelt ! Kivétel nélkül mindet kipróbáltam.
Sikerült ! Lacetti limuzin . 2,95 Mill. alapfelszereltséggel. - ez metállal, klímával, CD-vel ABS, dupla intelligens légzsák, első - hátsó tárcsafék !!! automata világítás,elektromos fékerő szabályozás !!, el.ablak, antenna a szélvédőben van !!. távkpzár,plüss, 2 térképolvasó fókuszos lámpa a fej felett stb stb.. Csak egy 18.000 Ft -os gyári könyöktámaszt vettem bele utólag a Csángó utcai Chevrolet szaküzletben. Ez nagyon megéri. Érzetben még egy millió - hosszú úton.
Minden ajtó kettős szigetelésű - ezért szélzaj nincs 130-nál sem!
Más márkáknál ez is 1x -es -szélzajosak.
Az 1,4 l motor közel 100 lóerős - a nagy fordulatot szereti. Igen csendes az utastere, több 3 - 3,5 mill. -al összehasonlítva , Astra Optima 1,4, Skoda Okt. 1,4, ,Nissan Altima 1,4, Renault Megane 1,4, magasan a legcsendesebb. Motorja valamennyinél fürgébb és hangtalanabb. A legnagyobb versenytárs Skoda Octavia tour - szép lett volna nagy csomagtérrel, de a motorja - 1,4L 75 lóerős - egy terhes csiga lassúságával szállhat csak versenybe. Nálam a próbakör után szóba sem jött, egyébként motortere sem volt szigetelve a zajtól így utastere üvöltött. Abban a hátsó utasnak nincs lábtere kb 10 cm maradt, klímával pedig sehogy nem akarták 3,290 M alatt adni metál nélkül sem. !
Lacetti:
Olaszországban pályán 187 km/h végsebességet mértem, sík területen.
Általában azért a 130 km/h -t törekszem betartani.
Mivel városban járok döntően, 7,8 literek jönnek ki sorra 100-ra.
Pályán 130 -nál 7,00 - 7,3 l.
Utastere az összes felsoroltaknál nagyobb és igényesebb, minden poha és finom, a hátsó lábtere torony magasan vezet, éppen olyan mint a megane limuziné. 4 fős családoknak figyelmébe ajánlom. Hátsó támla osztottan
dönthető. Útfekvése és rugózása jobb mint a 2000 körüli VW Bóra volt
17.000 km alatt semmiféle gondom nem volt. Motorja kifejezetten tetszik. Fékjeit a megane 1,4 megirigyelhetné. Abban évente cseréltem egyébként a trafókat 24.000 Ft/db
Lacetti:
Sok olyan finomság van benne ami a konkurenseknél több százezer FT felárral kapható csak meg. Automata világítás , távkapcsoló a kolcson a csomagtartóhoz is vezérel, szuper jó CD.
Bocsánat - 2,950.000 FT -ért limuzin 4 ajtós, metál klíma,ABS, 2x légzsák, 1,4l. kis fogyasztás, teljesen zajmentes utastérrel.
Akinek kevésbé szempont a jól hangzó márka - drágán - és a családjának veszi az autót - az választás előtt üljön bele egy ilyen 4 !!! ajtósba és menjen vele egy hosszabb próbakört. Azután szánjon rá időt és üljön be egy próbakörre a fent említett márkákba is egytől egyig ! Mindig azonos motorral kérjenek próbakocsit. Hajlamosak
" csak 1,6 -osunk van jelenleg " - szövegre ami gyorsulási érzetben több mint az 1,4 -es de 1 millió forinttal drágább is a felszereltsége miatt !
A Lacettiben nem fog csalódni. Elhozza a pontokat ezek elől.
Az áráért minőségben sokkal többet kaptam mint az eddigi autóimnál! Azok is újak voltak.
Az a vélemény amit az AUTO2 - 2004-es nagytesztjében leírt - az 5 ajtós Lacettiről - teljesen korrekt megfelel a valóságnak !
A 4 ajtós szedan még többet ad!
Sok örömöt kívánok hozzá autóstársaimnak.
Hibalista
- 17.000 km alatt semmi problémám nem volt vele.
Ide hordtam szervizbe
chevrolet Wallis.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Bora | Következő autója? | 1,4 lacetti |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
