A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1,6 Elite ACC 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Az ex-rendőr

Szöveges ítélet

Kiskorában rendőr lacsiként szolgált, majd pihent 1 évet mielőtt hozzám került.

Ez eddig 2 olyan érv ami miatt nem kellett volna megvenni, de az ára eléggé meggyőző volt.

13ezer km volt bele rajzolva, ez kb 30-50 ezernek felelt meg a valóságban. Nem egy túlhajtott autóról beszélünk, igaz a belső tere hagyott kívánni valót. Lyukas gumiszőnyeg, kopott kormány és váltó, egy-két karc itt-ott, kívül kőfelverődések, ajtórányitások, amelyek le voltak kezelve, de festve nem. Mivel az esztétika ilyen szinten (vagy áron) nem érdekel, végül is az autó egy használati tárgy, megvettem.

Km-ből nem a valósat írom, hanem amit az óra mutatott.

Amit költöttem rá első körben: 13000 km-nél megejtettem egy kötelező szervizt, majd ez után szépen tartottam 15 ezrenként.

35 ezenél gyertya csere, 45 ezernél hosszbordás szíj, vezérműszíj csere.
60ezer km körül kipufogó rezonátor cső csere.
7 éves kora óta klíma évente leengedett, de valahogy sikerült az új szervizben úgy megtölteniük, hogy utolsó évben megmaradt a gáz benne.

Felhasználás jellege vegyes, mindennapos szinten városi használatban, havi szinten van 1-2 hosszabb utam vele. Nem mondanám hogy kímélem, eléggé dinamikusan vezetek. Pályán (természetesen a német autópálya bizonyos szakaszain) 160-170 az utazótempóm amit még kényelmesen tart.

Szeretem, mert "igénytelen" és viszonylag olcsó hozzá az alkatrész.
Amit nem bírtam mai napig megszokni: első kerék hajtás, előzésre csak mértékkel alkalmas, a 110Le nem túl sok. Váltója kicsit akadós volt, ami 7-8 éves korára szépen bekopott.

Összességében ár/érték arányban remek autó volt.

9 és fél éves korában átszámoltam mit is kellene rajta javítani lassan. Semmi életbevágó nem volt, csak a sok lassan csere érett apróság miatt éreztem, hogy nem ígérkezik pénztárca barát évnek (fékek, gyertyák, szíjak+görgők, vízpumpa, ajtóteleszkópok, olaj+szűrők, lengéscsillapítók, és még ki tudja mi várta a cseréjét 5 ezer km-en belül). Inkább eladtam, ezek nagy részét egy jó érzésű vevő úgy is alapból megcsinálja rajta.

Összességében jó, szerethető autó volt. 1-2 évre vettem, amiből végül több mint 5 év lett. Nem hinném hogy visszasírom valaha, de amíg volt, sok baj nem volt vele.

Hibalista

- Kb 2 hónap használat után világítás kapcsoló és a vezérlő elektronikája megsült. - Kipufogó rezonátor cső eltört 8 évesen. - Elhasználódott: kormányösszekötő, szilentek. - Legidegesítőbb hibája: szelepfedél eltört

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Katona, Gödöllő. 2009-től hordtam ide az autót, eleinte nagyon korrektek voltak, hozzáértően szereltek, de sajnos az idő múlásával egyre többet hibáztak, miután a kipufogó rezonátor csövét nem gyárira cserélték, a csere darab beleért a kardán védő lemezbe és az alvázba is. Bocsánatot nem kértek, de megállapították, hogy szerintük a védőlemez teljesen felesleges. Ezek után úgy döntöttem más szerelőt keresek, mivel azért járok márkaszervizbe, mert a típushoz értő szerelővel szeretném javíttatni az autót, lehetőleg gyári, vagy azonos minőségű alkatrészek felhasználásával.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Opel Puchele, Soroksár. Nagyon korrekt, gyors és hozzáértő csapat.Teljes mértékben meg voltam velük elégedve. Fura mód a márkaszervizben kapott olajra 10ezer km-enként egy litert rá kellett tölteni, az általuk használt GM olajból pedig egy decit nem evett 2 olajcsere között.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? E46 318i
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)