Az én (drága) Lacsim
Szöveges ítélet
2005 augusztusban vettük meg Lacsit. ? egy demoautó volt, 2.6m Ft-ért. El?tte Renault 5-ösöm, "A" Vectra 1,8-asom volt. Mellette van egy 1,6D 2es Golfom. Azért kezdtem igy, mert minden viszonyitás kérdése! Kényelem terén meg vagyok vele elégedve, 1,9m vagyok, bátran ültetek bárkit magam mögé is. A motorral még nem kötöttünk békét. Érzékeny a nyálra, eddig a Dunakeszi madaras kúton tankolt 98-as tetszett a legjobban. Alap autók mellé bátran állok a lámpánál, de mégsem mondanám hogy nagyon megy. Néha nagyon megindul, néha meg csak üvölt szegény. De mégis csak 1,4 es, és ha egy 75 lovas Octavia-hoz mérem, akkor még megy is! A fogyasztás!? A Golfomnak nincs is olyanja-ehhez képest! A legjobb 7.2, de csak néztem a pedált, a plafon 9,5l, túlnyomó esetben 8-8.5. Ez is viszonyitás kérdése. Kicsit magas, de ez van. 120-150között közlekedek vele, és próbálom megmutatni a büszke polgártársaknak, hogy még egy kóreai "sevi" is lenyomhatja a Golf V-öt, meg a többi +1millás tütüt! Hüvösebb id?ben nintha kottyanna a váltó, ki kell vele várni egy kicsit. Amit útálok benne, az a szélvéd? örökös párásodása. Csodálom, hogy mások nem irták. Én nagyon várom a diesel változatot, amit 2006-ra igérnek. Ha túl drága lesz, akkor meghúzatom ezt a mocit, és marad egy pár évig! Köszönöm a lehet?séget, és várom mások hozzászólásait is.
Módositás 1,5 év múlva:
A mocival sohasem kötünk békét. Nem húzatom meg, nem is marad meg! Nem olyan rossz ez a kocsi, ha van sok pénz benzinre, és türelem a nyugdijas tempóra. Ha nincs türelem, akkor hidegvérrel kell forgatni 3.500-5.000 1/min között. Fel kell készülni az állandó sajnáló kérdésre:Miért vettél ilyen szart?
Egy barom voltam, hogy megvettem! Eleve bukás az új tütü, főleg ha koreai! 2.6M volt mint demo, másoknak 3M újonan. Most alig 2-évesen 2.1-2.4M az ára. A bank felé befizetett közel 600.000Ft ellenére ha ki szeretnék szállni 2.550.000Ft-ot kell fizetni. Plusz 100-150 a külömbözet amit eladásnál még bebukok. Igy ha nem tévedek, kb. 700-750ezer körül bukok 1.5 év alatt a Lacsin!!! És azt még nem is számoltam bele, hogy egy ilyesfajta tütükének illene beérni 6-6.5l hamival. Azaz még kb 70 rugó a 17.000km-re.
Ezek után magam sem tudom hogy utáljam,vagy szeressem?!
Az vigasztal, hogy aki nem demo-t vett még többet bukik, mégsem bolondul bele. Minden esetre benzines autóm többet nem lesz, és valszeg megmaradok a német autóknál, esetleg Volvo. Mert ahogy az angol mondja, nem vagyok olyan gazdag, hogy az olcsót megengedhessem magamnak!
Hibalista
- 17.000 km-t birtak a gyári első kerékcsapágyak. Gariban cserélték. Az 1 kattanásra nyitva felejtett ajtó lekapcsolt bels? világitással is lehúzta az akkut 4 nap alatt. Bikázva inditottuk, fél óra múlva már indult, és azóta is.
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Vác
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Chevrolet Esztergom
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 4500 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf 2 | Következő autója? | Lacetti Diesel/1,5 év után inkább A6 vagy V70 2.5TDI/ |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
