Annyit tud, amennyi egy ilyen értékű autótól elvárható
Szöveges ítélet
Az első 15.000 Km eseménytelen. Átlagfogyasztás 8,5 L volt.
15.000 km után 8L alatt maradt fogyasztás. Jelentkezett egy erősen súrlódó hang a hátsó kerékfék tárcsa felöl, filléres alkatrész csere garanciába, azóta OK.
24.000 Km-nél jött elő a szelep probléma. Először próbáltam adalékkal kezelni a hibát, de csak rosszabb lett. Bevittem szervizbe, bele néztek a forgalmiba és már mondták is az időpontot a szelep cserére. Azóta még hideg a motor addig finoman ”vonaglik”, utána OK.
A hátsó ajtónyitó szerkezete „lassított felvételben” működöt, csont nélkül cserélték garanciában.
A szervokormány: eleinte a csukló szerkezet „sikongatott” ezt egyszerű zsírozással megoldották!
Mostanában viszont már maga a szervo szerkezet „nyöszörög”. A szakik csak a kezüket emelgetik, segíteni nem tudnak.
CD-rádió reggelente zenével fogadott, ez nekem jól eset, de az akksi nem szerette. garanciában javítva.
Hibalista
- Jelentkezett egy erősen súrlódó hang a hátsó kerékfék tárcsa felöl, filléres alkatrész csere garanciába, azóta OK.
- Szelepek (konstrukciós hiba) garanciába cserélve.
- Hátsó ajtó nyitó szerkezet. garanciába cserélve.
- Szervo kormány "nyöszörög" Nem tudnak mit csinálni vele.
- CD-rádió áramtalanitott autóban bekapcsolt. garanciába javítva.
-
Ide hordtam szervizbe
Ranex Kft.
Cím: Szolnok, Mozdony u. 4.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Punto 1.1 | Következő autója? | MittudomÉn! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
