A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Lacetti (2004-2009)

Lacetti 1.6 Elite C 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A titkos befutó

Szöveges ítélet

Gyorsteszt:
Ma vettem át. Helyszín: Budapest, XIII. ker. Dráva utca.
Eredetileg nem akartam Lacettit venni. Esélyes "versenyz?" volt a Renault Thalia, vagy a Hyundai Accent, valamint a Suzuki Liana. A Thaliával összességében sok probléma van, még akkor is, ha jelent?s mennyiség? extrákkal próbálják elkápráztatni a nagyérdem?t. A Hyundai márkakeresked?je a Sokrosári úton emberi id?ben megtalálhatatlan, -bár hajlottam volna erre a választára, -zárvatartás miatt meghiúsult. A Lianát egy napig teszteltem, és nehéz szívvel adtam vissza a keresked?nek, 3,5M forint igen soknak t?nt érte, bár toronymagasan a legjobb a finanszírozása, 6% körüli THM-mel.
A Lacettir?l nagyon eltér? véleményeket olvastam. Valószín?leg jót tett a cégnek is, az autónak is a designe váltás.
A keresked? nagyon korrekt, hasonló elbánást még nem tapasztaltam. Kiárólag az ? hozzáállása döntötte el azt, hogy akkor én meg fogm vásárolni a márkát.
Gyakorlatilag 1 hét alatt hitelügyintézéssel, tokkal, vonóval minden készen volt.
Az akciós ár verhetetlen volt, üzembehelyezéssel, klímával éppen 3 milla alatt maradt a végszámla, 1.6 literes motorral szerelve, Elite felszereltségben.
Pillanatnyilag a bejáratás els? 400 kilóméterér?l tudok beszámolni. Abszolút vegyes üzemmód, vegyes terepviszonyok között a Bp.-Gödöll?, -Budapest, -Zsámbék, -Bajna, -Tatabánya -Budapest útvonalat választottam. 160 Km/h -nál, és 4500-as fordulatnál nem kínoztam tovább a motort.
A sebességváltó minden ellenkez? híresztelés ellenére pontos, és nem jár hosszú úton. Persze a motor karakterisztikájából adódóan felesleges is lenne egy sportosabb váltó. A járm? gyorsulása nem rossz, bár hordoz némi dizeles feelinget, nem pörg?s, inkább nyomatékos a motor. A harmadik fokozat egy kicsit messze van a másodiktól, a kigyorsítások így körülményesebbek, viszont az emelked?kön is, vagy nagyobb sebességnél is van benne b?ven tartalék.
A klíma teljesen korrekten m?ködik a manuális változatban is, -(teszteltem digitális változatban is, -sajnos az már nem fér bele a büdzsébe.)
Belül igen kényelmes, tágas tér, sok rekesszel. Apró figyelmesség a napszemüveg tartó és a jobb oldali könyök támasz. Bal oldalon elöl, hátul automatikusan nyitható ablakok gombjai vannak elhelyezve, ha pár centivel magasabban lenne a kéz támasztása is kényelmes lehetne.
A keszty?tartóban sok minden elfér, és h?thet? rekesszel is rendelkezik. Hátul az utasok kényelmesen elférnek, e paraméterében egészen biztosan verik laposra az Octaviát, a Borát, vagy a Golfot.
Az audió berendezés kormányról is vezérelhet?, az alap Blaupunkt egészen jól szól. (Aki az igényes komoly zenének, esetleg a DJ-nek hódol az cseréltesse ki, -az ablakba épített szalagantennával együtt.) Hegyek között hamar árnyékolódik a vétel.
A kapcsolók könnyen kezelhet?ek, bár a pillangó karok némileg rövidre sikerültek, a kormánykerék fels? állásában teljesen takarja, így inkább csak tapintani lehet a kívánt helyzetet, mint látni. Talán ez a Laceti legnagyobb hibája, bár a kormány magassága állítható. A vezet? oldali ülésbe gerinc merevít?t is szereltek.
A fentebb leírt els? próbaúton alig 8,2 litert fogyasztott száz kilométerenként. Ennyit a Suzuki Swift Winter is elfogyasztott villásreggelire, -tehát a Lacettihez nem kell egyben olajmez?t is vásárolni. Akinek nem áll bea fogyaszása annak ajánlotta gyári gyertyákat Bosh típusúakra cserélni, valamint ötezres fordulat alatt tartani a motort. Felszereltséggell túln? az alsó-közép kategória korlátain, az ár-érték arány pedig verhetetlen. (Nem is értem az új Swift kürül kialakult ?rületet..)
A biztosítást én nem a keresked? által ajánlott társaságnál kötöttem, mert isis korom óta az én kedvenc ügynökömnél kötök Cascot, és kötelez?t, -a tarifákat nem részletezem, mert igen jutányos,-11e forintból minden megvan havonta.
A kocsi alapból immobilizer védelemmel van ellátva, én azonnal sebességváltó-zárat tetettem fel. Azt a ötvenest még érdemes rászánni.
*************
Szeretném kijelenteni, hogy nem vagyok a keresked? fizetett reklámembere, viszont imádom az autókat, és jó b? egymillió felett van a levezetet kilométerek száma.
Szóval másnap folytattam a Lacetti tesztelését. Budapest, -Szentendre, -Esztergom, -Sturovo, -Dobogók?, -Budapest útvonalon. Ugyancsak vegyes forgalmi és terepviszonyok. Még a Duna holt ágában is megdolgoztatom új kedvencemet a meredek és sáros talajjal. Viszonylag könnyen cuppan ki a kocsi az agyagos talajból, a domboldalon sincsen olyan érzés, hogy feld?l az autó. (Alapból egy kicsit túlkormányzott, a futóm? keményre hangolt, néha el-elpattog az egyenetlen útról. Egyébként a d?lés érzet ellenére is szépen tapad, de a hirtelen kormánymozdulatokat nem szereti. Nem az az ideges fajta...
Nos, a végeredmény döbbenetes: 5,4 literes átlagfogyasztást mértem, ma már a tegnapi prémium üzemanyag 95-ös oktánszámúval higított változatával.
(Megjegyzem sok évvel ezel?tt 120L -es Skodának voltam a büszke tulajdonosa, és nagyon jó beállításokat lehetett rajta találni, még kézi módszerekkel. Visította a boldogságtól, amikor 6 liter altt maradt néha a Skoda fogyasztása. Azóta a mesékben, és a dizel autókban hallottam ilyenr?l...)
Valószín?leg nem ez lesz az általános, de azért sokat mondó a Lacettihez tartozó nagyon színvonalas Assistant szolgáltatás a garancia idejére.
A tesztelés a jöv? héten folytatódik.
A következ? hetekben Ausztriában tesztelek, -utána b?vítem tapasztalatokkal a beszámolót.

Hibalista

- Még nem voltam szervízben. Az els? olajcserét úgy 3000km-t követ?en tervezem. Pillanatnylag semmi sem zörög, megfelel?en m?ködik.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Winter Következő autója? Lacetti :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Lacetti 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)