A megbízhatóság leginkább tőlünk függ
Szöveges ítélet
Azért döntöttem úgy, hogy beírok, mert úgy érzem, nagyon sok vélemény nem a valóságot tükrözi. Véleményem szerint a beírogatások 70%-a olyan nagyképű emberektől származik, akik vagy azért nem vigyáznak a Lacsira (meg úgy általában az autójukra), mert cégesautóként használják és a nagy zúzás közben, csodálkoznak, hogy szét megy az autó, vagy megveszik 10 éves futamidejű lízingre és már előre tudják, hogy 5 év múlva széthajtva és használva eladják majd a feléért...
A férjemmel mi Németországban lakunk, de amikor itthon vagyunk, Pesten autózva elég, ha a forgalomban megyünk és látjuk, hogy sokan tényleg úgy közlekednek, hogy nem figyelnek semmire. Nem kerülik ki a hatalmas kátyúkat, sőt legalább 60-nal bele is hajtanak, valamint azt is észrevettük, hogy nem igazán figyelik a jelzőlámpákat. Mondok egy példát: A körúton mondjuk 100 méterenként vannak lámpák. A baromarcú, ahogy zöldre vált a lámpa nagy lendülettel elindul, holott láthatná, hogy a jelzőlámpák nincsenek összehangolva, fölösleges annyira sietnie, a következő pirosnál, kb 100 méter múlva, úgyis meg kell állnia. Ehelyett baromarcú mit csinál? A nagy lendületéből fékez egy hatalmasat és megáll. Majd fél év múlva beírja ide a totalcarba, hogy hulladék az egész autó, mert tönkrement a futóműve, a fékrendszere stb...
A fennt leírtakat az a tapasztalatom is alátámasztja, hogy másfél évig nézegettünk autókat (személyesen is kimentünk megnézni őket Peageout-tól a Merci-ig) mire találtunk egy olyan Lacettit, amivel tényleg minden rendben volt. (Vagy az előző tulajjal volt minden rendben.) Németországban nagyon drága az autóbiztosítás, ezért mindenféleképpen Mo-on szerettünk volna autót venni.
Én azt mondom, hogy leginkább az autó előző tulaját nézzétek meg, illetve az autó állapotából lehet következtetni az előző tulaj mennyire tartotta karban az autót és eszerint döntsetek!
Ezúton is szeretnénk megköszönni az előző tulajnak, hogy vigyázott a Lacsira! Mi hosszú utakra használjuk, pályán, legalább 3000 km-t teszünk bele havonta, de olajcserén kívül eddig semmit nem kellett cserélni.
Előző autónk Daewoo Lanos volt, ugyan úgy második tulajtól 75000 km-rel és azzal se volt semmi gondunk a kopó alkatrészek cseréjén kívül. 135000 km-rel adtuk el, mert 150000 km-nél ráfért volna egy nagyszervíz, amit már nem akartunk rákölteni.
Ésszel használjátok az autót, csak ennyit tudok mondani!
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelőnk van Csömörön.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lanos | Következő autója? | még nem tudom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
