A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Kalos (2004-2008)

Kalos 1.4 8V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ő volt értem, nem én érte

Szöveges ítélet

Csak rá kell nézni. Nem szép. Sőt, csúnya, mint a háború. Hátulról még csak-csak, de az eleje... Mintha nem is egy nagyhírű dizájner rajzolta volna, hanem egy másodikos gyerek rajzórán. Mondjuk nem is a szépsége fogott meg, sőt, nem is a tapasztalat, mert kb. ez az egy volt, ami szóba jöhetett. Ez az egy, amit a jól bevált, többek által ajánlott, megbízható kereskedő tartott, és belefért a keretbe egy friss házas embernek.
Tehát a külső felejtős. A beltér is. Az a sok-sok szürke műanyag, meg a műszerfalon szétszórva az a néhány kijelző. Egy része a kormány felett, egy része középen. És a legnagyobb aljasság: az óra csak 12h-s üzemben működik. Az első digit csak 1-et, vagy semit tud!!! Gyárilag! Aztakutyamindenit!
De legalább az ülés állítható, -bár a 180ezer kilométer alatt mázsás súlyom megviselte- a kormány is állítható, nem kell kézzel tekerni az ablakot, és a klíma is jó 3 napig, míg a friss töltés után valahol elengedi a gázt. Így is maradt, jó nekem a törcsi, meg a huzat.
Sok nyugodt évet adott nekem. 64ezetől 150ezerig szinte semmi baja nem volt, kötelezők letudva, és indult, és ment, és nőtt a belé vetett bizalom, hogy bármi történik: a Kalcsi ott lesz. Kavicsfelverődés? Karcolás? No para! Ott a fehér Trinát, ami ápol, s eltakar.
Így teltek a nyugodt évek. 1-1 apróságot (levegő cső, szelepfedél tömcsi, kopó alkatrészek) leszámítva nem volt vele dolog. Évi 1-2 mosás, 2-3 porszívózás, ha már nagyon eluralkodott a káosz odabent. Szegény, így visszagondolva, azért többet érdemelt volna☹
Végig élte a futómű az városi csatornázást, amikor minden háznál minden út át volt vágva, és murvával volt visszatöltve: döcc-döcc-döcc-döcc. Ez persze meglátszott rajta, mert a szilentek kikoptak, de ez is csak pár tízezres ráfordítást jelentett.
Sajnos a napi sózós autópálya egy idő után meglátszott rajta, mert az ajtók alul, és a kerékjárati ívek nagyon lassan megindultak, de az is csak úgy 5 év után. És ezeket még évi egy RO55+ZnAl spray-vel kordában lehetett tartani.
Ez volt fénykorában: egy autó, ami se nem szép, se nem menő, de volt benne bizalom, és télen-nyáron végezte a dolgát.

Aztán jött a csatt. Sárvédő-ajtó-A oszlop-felni-gólyaláb-csonkállvány, kormánygömbfej, stb.. Szegénykém innen indult el a lejtőn. Sikerült még feltápászkodnia, de onnantól még kevésbé (addig se vittem túlzásba) fordítottam rá gondot. Csak a minimál. Így is hűségesen szolgált végig, de valahol 200.000körül lendült át, és onnantól egyre többet kellett rá költeni. Itt sem százezres tételekről beszélek, de sok kicsi sokra megy. Így történt, hogy 180.000 együtt töltött kilométer után, ami saccra 2000-2500 óra: szomorú események után túladtam rajta.

Hogy szerettem-e? Igen.
Ajánlom-e? Ha tényleg kevés kircsi van benne, és az első sárvédő-küszöb találkozásnál még nem puffad, ill. a hátsó kerékjárati íveknél még nem barnul, akkor feltétlenül.

Hibalista

- Szelepfedél tömítés - Vezérműtengely fedél tömítés (felül a gyújtótrafó alatt) -300Ft+10 perc meló - Olajgomba - Tolató kapcsoló - Előtétellenállás - Műszerfal világítás - Klíma - Gyújtókábelek

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (2) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 64000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? C-Corsa Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Kalos 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)