A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Kalos (2004-2008)

Kalos 1,2 Polar Edition Cool 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Kis 1.2-es, de remek.

Szöveges ítélet

2005.december hónapjában vettem meg a kis drágámat 0 km-esen! (3 km volt benne) A szalonban is nagyon kedvesek, és türelmesek voltak, mert tudtam ám terrorizálni szegény kereskedőt az igényeimmel! :)
Végülis megkaptam a gyári állapotú kis Kalosomat, ami 1,2 literes erőforrást kapott! Első 5000 km hibátlanul leszalat, de utánna egy hegymenetben a váltója bizony megadta magát! Tréler, stb, csereautó! Hazaértünk, 2 hét alatt megjavították, mert rendelni kellett az alkatrészt!
Aztán úgy döntöttem, nekem így gyári állapotban nem igazán tettszik, és lecseréltem az első lökhárítóját egy felnigarniturával egyidejűleg! Aztán jött az ablakfóia (engedéllyel) majd, hogy szép legyen az élet, kicseréltem a hifit benne! Most hangnyomásversenyere járok vele. Tavaly (2008), sikerült az Amatőr A kategória II-ik helyezése. (143,3 dB)
Apró finomításokon esett át a kisautó, de közben folyamatos szervibehordás, ami nagyon jól sikerült a Nyíregyházi autószerviznek. Semmi gondom nincs velük. Kötelező szervízt értettem ezalatt. Bár a 60.000 km-es szervízt picit sokalltam, de csak ez az egy autóm van, így rááldoztam.
2009. januárjában lehetőségem nyúlt a futóműhöz is hozzányúlni, így ezt meg is tettem. Beépítettünk egy Airride rendszert az autóba. (Légrugóssá lett téve a gép)
Hasmagasságát bármilyen magasságba meg lehet állítani. Tengelyenkénti rendszer került beépítésre.
Mikor megvettem a kis Kalost, picit billegős volt az úton, főleg kanyarokban. Beszereztem 2006 nyarán az ültetőrugókat, ami javított a dolgon, de nem voltam vele 100 %-ban megelégedve, így került bele az állítható futómű, aminek néha előnyét is veszem a magyar útminőségnek köszönhetően.
2009. februárjában a polírfelniket szereztem be a kisautóra.
Összességében jóljártam a kisautóval, nagyon jól fogyaszt, még a "nagykerrék"-kel is! (15"-195/50R15)
Gyárilag 13"-osan kaptam meg!
Folyamatosan alakul a kisautón valami. Nagyon megszerettem....
Jót alakítottak a koreaiak vele!
2010.02.12.- Nézőpontom most sem változott.
Bár kiegészíteném annyival, ahogy szalad bele a km, úgy jön elő a sok pici idegesítő kis hiba.
Legelső húzása 90 ezer km-nél jlentkezett, amit a hibák közé be is írtam.
Mindezek mellett, egy kellemes, kis fogyasztású, fordulékony, eléggé jól gyorsuló (1.2 létére nekem jó), megbízható kis vas.
Viszont van egy kis bosszantó kis recsegő hang, amivel az őrületbe tud kergetni. Ha megfejtődik mi is ez a hang, beírom ide.
Viszont most már úgy érzem egy óvatos cserére megérett a kicsike így 5-ik évesen...
2010.05.16.- Recsegés magától megszűnt. (hátsó futómű felől) Most nem tudom, vagy azért, mert tényleg minden kis alkatrész kicserélve, vagy azért, mert Ő is megunta....

Hibalista

- Először 5000 km, megtétele után komplett váltócsere! Sajnos gyári hibás volt, ezt be kell tudni! - Féktárcsák nagyon hamar elkoptak, de ez meg lábfüggő, legalábbis ezt a választ kaptam a szerviztől! (folyamatosan kb félévente) - Bal első ABS jeladó 100 ezer km után beadja a kulcsot. (70 ezer km) - Hátsó fékpofáról a (ferrodo) levált, és beszorult, így sem előre, sem hátra nem hajlandó megmozdulni a kicsike. Javítása 15 ezer Ft.(90-ezer km környéke) - Váltóolaj kiszivárgott, és egy szép reggelen a garázsban jobban érezte magát, mint a váltóban. (szimering hiba, ami 700 ft, de javítás+olaj máris 27 ezer lett belőlle) (110-ezer km-nél) - Valami irgalmatlan recsegés-ropogás a jobb hátsó futómű felől, amit nem igazán sikerül megfejteni, hogy mi is az. Szinte minden újra cserélve, minden gumi alkatrész, lengéscsillapító, teljes önálló életet élve egyszer recseg, egyszer csendben van. Már hozzászoktam, mintha ez természetes jelenség lenne, bár idegesítő. (120 ezer km) - Ismét ABS jeladó, miért is lenne más oldal, mint a bal! (140 ezer km) - Elő futómű összes összekötő eleme cserélve, köszi magyar közút! + 1 garnitúra felni kuka! "Hála Istennek ritka volt! :S" (145 ezer km) - A 160 ezres szerviz forintban is annyi lett, amit a km számláló mutatott, így egyre jobban érzem azt, hogy a 8V az lassan egyenlő lesz a V8 fogalmával, és költségével. :)

Ide hordtam szervizbe

Nyíregyháza: Autó Kosbor (Opel-Chevrolet Csősz) egy cég, de 2 kereskedés van a városban.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 147000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 80 Következő autója? Audi, vagy ami épp nekem jó lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Kalos 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)