Fogalmam sem volt mire számíthatok, de bejött!
Szöveges ítélet
Hatalmas, kívűl belül. Minden kényelmi extra benne van alapból. Motoros bőr, fűthető motorosan behajló tükrök, elektromos ablakok, ülésfűtés, sötétedő tükör, kp zár, cd tár, kormány állítás stb. Rengeteg km van benne, a motor és az egész szerkezet mégis hihetetlenül csendes. Csak a kopásból adódó alkatrészeket kellett cserélni. Olyan érzés mintha örök életre tervezték volna. Nem is értem miért? Ez nem jellemző a mai autógyártásra. Alkatrész van hozzá, de érdemes előbb kiszerelni a cserére szoruló darabot, mert könnyen előfordulhat mást kap az ember. Árak nem vészesek, szerintem abszolút átlagos. Városban a 144LE 190NM simán elég. Pláne, hogy lépten nyomon trafipaxba botlik az ember. Nem versenyzésre készült, inkább a kényelmes autókázásra a mérete és futómű hangolása miatt. A fogyasztása városban 10-12 liter, ha kicsit oda lépeget neki az ember 14-16 liter. Amit a computer mutat, el kell felejteni! Országút max 120 km/ó 6-7 liter. Bátran ajánlom mindenkinek, aki nem a presztizsre hajt és inkább benzinre akar költeni és nem szervizekre. Vásárlásnál alaposan átnézni, mert nem látszik rajta a megtett km-ek száma. Ezt az autót nem a városban való kocsikázásra veszi az ember. Ne dőljünk be a 60-80 ezret futott példányoknak.!
Hibalista
- Első kerékagycsapágy csere 45.000 ft/db, stabilizátor pálcák cseréje 8.000 ft/db. Egyszer a kézifék beragadt, tisztítás, zsírozás és kész. A többi csak a kötelező szervizek szigorúan betartva, olaj, szűrők, fékbetétek stb.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 370000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | 300C |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
