Meglepően jó kis gép!
Szöveges ítélet
Feleségem VW mániáját megtörve egy TV tesztet látva mondta, hogy milyen szép... Utánajártam és a GM delta plattformra szerelt autó (új I Astra és deriváltjai). Az első GM Europe design osztályon készített Cherolet. Nagyobb, mint bárki gondolná és a forma a most futó 3er BMW koppintása, de nagyon meggyőző! Belül is olcsó, de jó minőségű anyagok. Praktikus apróságok és méretben kb. akkora, mint a C vectra szóval nem kicsi! A feleségem kocsijának leggyengébb pontja az 1,6-os motor, ami igazi opel formáját hozza... harmatos és nem takarékos. Ha lesz hozzá chip tuning lehet, hogy egy kicsit a nyomatékgörbén váltaztatni kellene, mert nagyon fent kezd el igazán menni és egy nő az ilyet nem szereti!!:))
2009.12.07 10.000km Azóta egy kicsit megváltozott a helyzet: mégpedig annyiban, hogy most sokkal jobban megy a motor,így biztosan nem lesz chip...
Érdekes, hogy ennyire változik a motor pedig igazából nem kell őket bejáratni...
Ezen kívül nagyon jó a szerelési minőség, a praktikum és a formavilág! Sok műszer, kapcsoló az Insigniából köszön vissza.
Többen megbámulják, mint sokkal jobb kocsikat, mert olyan feltűnő.
Ha olyan megbízható lesz, mint eddig, akkor szeretve lesz nagyon! Sokkal többet mutat és nyújt, mint amit az ember belegondolna.
Hibalista
- még szép, hogy eddig semmi..
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf IV | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
