A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Cruze (2009)

Cruze 1,6 LT+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegáns családi autó

Szöveges ítélet

Már elsőre nagyon tetszett a formája. Elég férfias megjelenése van, mellőzi a lágy vonalakat, de így is modernnek hat. Elsőre is nagyon tetszett, olyan mint ha egy ötlettelen e jó tervező a legjobbaktól lopott volna.
Első alkalommal mikor mentem vele, csak azt akartam elérni, hogy felleljem benne a hiányosságokat. De kimondottan pozitív élmény volt. Csendes volt, nem rázott és magabiztosan kanyarodott. Alapfelszereltségben is megfelelő volt, és a belső kialakítása nekem bejött. Nem volt unalmas, de vibráló sem. Szóval az első benyomás határozottan pozitív volt. Technikailag egy J Astra, de más ízlésvilág számára. Nekem az Astra kicsit unalmas, bár tény, hogy egy F sorozat sem zavaró 20 év után.
Az enyém 1.6-os benzines szívó motoros, 124 LE változat, ami 2012-bn jelent meg. Fogyasztása 7-8 között van városban, ereje 2000 körül jön meg, de nyugodt vezetéshez és a 7,6-os városi fogyasztáshoz az a teteje. Rendes bejáratást követően 6000 km után húzattam meg először, és igen meggyőzően tud kilőni ha szükséges. Országúton ás autópályám is kényelmesen lehet vele haladni, nem okoz csalódást. Erőlködés nélkül lehet vele 130 fölötti tempót utazni. Kiváló utazó autó, én főleg a nyugodt, kényelmes utazást szeretem vele. A végsebesség 190 körül van, és a lendületét el is veszíti 160 felett, de addig meggyőzően megy. A motor eddig mindösszesen egy alkalommal volt kevés, amikor három fő tele csomagokkal még az ülések is, és két bringa a tetőn. A nagy légellenállás miatt itt már nem lehetett virgonckodni vele. Összességében mindig nagyobb motorra vágytam, de ha csak évente egy alkalommal van rá szükségem ,akkor felesleges pénzköltés a vásárláskor és a tankoláskor. Ez a motor, itthon környezetben a logikus választás számomra.

A kaszni nagyon tetszik, most sem választanék mást. Alsó középkategóriás kis családi autó. Ez azt jelenti, hogy 4,6 méter hosszú 2685 mm-es tengelytávval. Elől kényelmesen elfér szinte bárki, az ülések és a kormány is széles tartományban állítható. 180 centis ember is elfér simán maga mögött, az egyetlen hátrány, hogy ha valakinek rossz a dereka, annak kicsit mélyek ezek az autók. Kimondottan szeretek hátul utazni benne, mert jó tágas, és esténként kellemesen világít az autó belseje. Az utastérre nem lehet panaszom, bár a belső világítást érdemes lehet esetleg LED-re cserélni, mert mikor leparkoltunk, akkor csak a középső dóm lámpák gyulladnak fel, ami néha kevés. Az első olvasólámpákkal együtt már tényleg elegendő.

A csomagtartó elég nagy katalógus szerint 450 liter, jól pakolható, számos kiegészítővel még jobb tehető. Ez egy szedán, aminek eredménye, hogy az extra nagy méretű dolgokat nem nyeli el olyan könnyen. Eddig minden befért, amit akartunk, de nem ezzel fogunk mosógépet venni.. ez az ára formának. Nem bántam meg, mert elegáns és a család szállítására megfelel. A hátsó támlák könnyen buktathatóak, és igényesen vannak textillel bevonva. Egyetlen zavaró pont az a csomagtér ajtó. Távirányítóról nyitható, de nem nyílik ki csak félig, és a zsanérok elfoglalnak némi hasznos helyet a raktérből. Nem életveszély, de okosan kell pakolni.

Kényelem és extrák terén ütközik ki a különbség az Opel és a Chevy között. Úgy pozicionálták, hogy ha a legmodernebb extrák kellenek, akkor Opelt kell vegyél. Alapból járt hozzá menetstabilizáló, kipörgésgátló, ami igény szerint kikapcsolható. Kormányról vezérelhető a tempomat és a rádió is. A könyöklőben Jack aljzat található, és bár a rádió elsőre bonyolultnak tűnik, nem atomfizika megtanulni és programozni. Szépen szól a négy hangszóró, de lehet kérni 6-8-cal is. Ami hiányzott nekem belőle azt utólag szereltettem bele, de a kereskedőt felesleges is kérni ilyesmire. Alapból jár a tolatóradar is, ami nagyon hasznos és jól használható. Pótkerék nem volt benne, de volt benne kompresszor és javító lötty. A Löttyöt még nem használtam, és szereztem bele mankókereket (annak van csak hely), de a kompresszor nagyon hasznos, ha biciklit, matracot vagy egyebet akarnánk felfújni.
Járt hozzá a 16"-os könnyűfém felni, a ködfényszóró és a sötétszürke metálfényezés. Picit sajnálom, hogy nem kértem a 17"-os verziót a kerekből, de a magyar utakon talán előny a ballonosabb felni.
Utólagos extrák terén eléggé el lett látva. Már induláskor kapott első radart, még a szalonban, színre fújva. Valamint kerékőrt és váltózárat. Pár telefonhívással és sok - sok hónappal később rájöttem, hogy az Insigniaban lévő alaprádiója van, így nem bővíthető Dension termékkel a kocsi. Hiányzott belőle a kihangosító, a kijelző, a navigáció és az okos-telefonnal történő párosítás funkciója. Ezt egy utólagos cserélve oldottuk meg: Kapott központi, gyári helyre építhető kijelzőt, DVD-t, Bluetooth-t, két USB csatlakozót, iPod dokkolót, mobilstickkel netet és navigációt.

Összefoglalva egy kényelmes, jól vezethető családi autóról van szó. Teljesen felszerelve 4,5 milliós árával igazán jó vétel volt, de ha nem kell a sok extra, akkor 3,7-ért is elhozható lett volna. Nagyon szeretünk vele utazni, de még a városi közlekedés sem zavaró vele. Lehet vele dinamikusan közlekedni, de nem egy sportautó. Ajánlom kis családoknak, vagy fiatalabbaknak, akit nem három gyerekkel akarnak két hétre Balatonra utazni. Néha jó odalépni neki, egy - egy kanyart élesebben venni.

A miénk jól fel van szerelve, élmény vele utazni, szeretjük.

Hibalista

- Átvételt követően vettük észre, hogy a műszerfal el van kicsit csúszva balra. Pár milliméter a legtöbb embert nem is zavarta volna, de engem igen. Kétszeri kérés után 30 perc alatt javították. - A nyári gumik (Continental 205/60/R16) kicsit hullámosak az oldalfalakon. A hivatalos válasz az, hogy a guminak semmi baja, csak esztétikai hiba. - - Rendszeresen karbantarts mellett és 20.000 km után semmi baja nincsen az autónak. Nagy baj is lenne, ha egy év után már problémák lennének vele.

Ide hordtam szervizbe

Chevrolet Gyulai

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? C1 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Cruze 2009 (2009)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)