A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Cruze (2009)

Cruze 2.0 Diesel LT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az új kedvenc

Szöveges ítélet

Az első pillanatban mikor megláttam a neten meg tettszett. Ez valóban szerelem volt első látásra (no meg a gazdasági realitás talaján álltam stabilan) értsd ez még megfizethető kategória.
Szóval ez volt az a perc, mikor az akkor 12 éves mondeonak végleg bealkonyult.
Tavaly novemberben már nézegettem, de bujkált bennem a kisördög, hogy mégis csak az új model év kell meg a kézi 6-os váltó a 163Le és a 360Nm-es Eu5-ös motor. Így nem lett azonnal Cruze, inkább rendeltünk és vártunk. Végül idén február első hetében befutott a hajó a "nagyvíz" túlpartjáról és elhozta a család negyedik egyben első új autóját.
Az átvételkor csak a szalon túlvégében álló, gyönyörű autót bámultam. Kellően nagy, szép formáját kihozza a jég kék metál fényezés, az 5 küllős 17"-os alufelni is előnyére válik a külsőnek. Szintén az összképet javítják a pontosan illesztett karosszériaelemek, ez már a prémiumkategóriát üti. Szóval széééép.

Már a hazafelé vezető első 130Km-es úton éreztem, hogy ez nagyon más, mint az előd. Nem zörög, nem csörög halkan suhan az autópályán. A futóműve feszes, de vigyáz a vesekövedre, a kormány pontos és bár eléggé puhított a szervo miatt, de kellő visszajelzést ad az úton történtekről. A fék dicséretes pontosan adagolható kemény, jól fog. A tesztekből olvasott és az első tesztvezetésig kicsit engem is aggasztó motorzajról csak annyit, hogy menet közben főleg pályán szinte észre sem venni. Tény hogy alapjáraton főként hidegen kerreg, de hát ez van, bár kicsit tudatosabb zajszigeteléssel ennél jobban is le lehetne fojtani a motorhangot.
A beltérben "hasít a szimmetria". A műszerfal kékes deleje nagyon fiatalos hangulatot ad kissé high-tech. A multikormányon és mögötte lévő kezelőszervek ergonómiájával semmi gond, jól használhatók. Az anyagfelhasználás tetszetős, szépek a formák a középkonzolon, az ülések jól tartanak és kellően kemények is ami hosszú vezetésnél jó tud lenni. Külön öröm számomra, hogy az ülőlap is elég hosszú így nem fárad el az ember lába sem. Bár a pedálok melletti lábtartó lehetne szélesebb és a rajta lévő laza gumiborításon állni furcsa, egy egyszerű műanyag lap elég lett volna. A könyöklő valóban túl hátul van, ha előrehúzod meg nem marad ott, hanem visszacsúszik, ez nagyon zavaró tud lenni. De a fedél alatt lévő USB és aux csatlakozó szerintem jobb, mint a cd-tár.

A menettulajdonságait nem tudom teljes értékűen megítélni, lévén "bejáratós" szakaszban van ez első 1000km alatt még nem terheltem extrém módon, de az eddig tapasztalt teljesítmény is kielégítő, hát ha jobban odalépnék neki nagyon meg tudna indulni... Pedig én egy V6-ból ültem át és fontos volt, hogy a teljesítményből, dinamikából nem szeretnék alább adni. Ezt sikerült teljesíteni a 360Nm több, mint elegendő.
Viszont a korábbi 11-12literes fogyasztás helyett itt 6,4 l/100km és ez a mai üa. árak mellett nem mindegy!
Mivel kisgyerekes családban teljesít szolgálatot a Cruze fontos volt a csomagtartó mérete és a 450liter elegendő, az oly sokat szidott belógó zsanér koránt sem zavaró holott fullra pakoltam. Ha valamibe mindenképpen bele kellene kötni az a csomagtérfedél lecsukásakor hiányzó fogantyú, bemélyedés vagy bármi amibe bele lehetne kapaszkodni. Ennek hiányában max a zárborításnál fogva húzod le, vagy piszkos külsőt tapogatod tétován valami
megfelelő felület után kutatva.

A 2011-es Cruze LT 2.0 Diesel motorral és a bőségesen felszerelt LT csomaggal egy tökéletes sedan, családdal vagy anélkül. Tetszetős, kényelmes, frissnek hat sokan megnézik. Egy ilyen teljesítményű kocsitól ami 1500kg senki ne várjon 4 literes fogyit. Jó ez így ahogy van, még hiba nélküli bízom benne, hogy a következő 5 évben is az marad és sok tízezer Km-t élhetünk meg együtt az új kedvenccel.

Hibalista

- Teljesen új naná, hogy semmi!
- Ez miatt szeríztapasztalatom sincs!

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt rá szükség

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo 2,5V6 Ghia Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Cruze 2009 (2009)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)