A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Captiva (2006-2011)

Captiva 2.0 D 4wd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Védelmez, megbízhatóan szállít, tekintélyes a mérete

Szöveges ítélet

Egy korábbi gazdasági totálkáros balesetünket követően, ami egy Megane 2. volt, döntöttünk úgy, hogy egy nagyobb, biztonságosabb, megbízható autót veszünk.
Több típust nézegettünk, de a német, vagy japán az jóval drágább volt és nem is biztos, hogy megbízhatóbb, főleg az előbbi. A Koreai Daewoo Leganzát ismertük, nagyon szerettük, ezért a Captiva azonnal számításba jött.
Több helyi népíteletet olvastunk illetve teszteket néztünk róla.
Néztük a Ha.hu-t, de vagy német bizonytalan előéletűt vagy nagyon drága magyar autót hírdettek. Először benzineseket kerestünk de nem igazán találtunk, vagy ha igen, 3.2 benzineseket.... Azt inkább nem szerettünk volna.

A dieseltől tartottunk, részecske szűrő, kettős tömegű stb.. veszélyek miatt, de egy homályos képpel fel volt téve egy este ez a 2007-es évjáratú, 83.000 km-es, egy gazdás Magyarországi autó!!!!

Másnap hívtuk, egy Hatvani Kia kereskedésbe volt beszámítva, azonnal elmentünk megnézni. Élőben is nagyon tetszett, mindene működött, km valós, állapot kiváló. Kivül belül rendbe volt téve, mintha új lett volna. Gyors alku és megvettük.

Azóta 47.000 km-t tettünk meg vele.

Kis autóink voltak előtte, ezért első napokban szokni kellett a méretét, ma már fel sem tűnik... Egy normál autóba kevésbé érezzük magunk biztonságba.


Magas, biztonságos. Benne az anyag. Az elektromos kaput úgy tudom benne nyitni, ha oldalt állok, szemből annyira leárnyékolja a sok fém az elejében, meg a motor, hogy nem érzékeli...
Függönylégzsák benne, ami elengedhetetlen már.

Kényelmes, az ülések szövet huzattal. Amit hiányolok az az ülés fűtés télen.

Gyári rádiója hol szólt, hol nem találta a sávokat és ha világítással közlekedtünk, nem látszott a kijelzője, ezért ezt lecseréltem házilag 2 DIN egységre, tettem bele utólag tolató radart, tolató kamerát. Kinai webáruházból összesen kb 35.000 Ft-ba került. Minden azóta is hibátlanul működik.

Az autón elvégeztettem a vezérlés cserét, olaj cserét 15.000 km-két, ezen kívül egy fényszóró izzó ment ki. Eredeti Koreai izzó volt még benne 13 éve működött, a másik oldalt még mindig megy. Ezen kívül szó szerint semmi baja nem volt mióta nálam van, több mint két éve.

A menet tulajdonsága elfogadható. Közel 1,8 Tonna üresen, 4 kerék meghajtással, ezért a fogyasztása nem kicsi de nem is kirívó, ha bele vesszük, hogy a passzív biztonság megér annyit!
60-90 km óra között 6,9 liter/100 km. Autópályán 120-al 8,6 liter. Persze normál gyorsításnál, nem pedig sportos vezetésnél. Városban közel a 10 liter, elindulás, fékezés, lámpák között.

Ami hagy maga után kivetni valót az a belső hang szigetelése. A kerekek gördülési zaja kicsit hangosabb mint kellene. Gyárilag az ajtók hangszigetelése, értem ezalatt a gumi szigetelést az ajtó sem sikerült jól, mert 120-nál olyan érzésem van mint ha lehúzott ablaknál mennék, a szél süvít. Nem a huzatosságra gondolok, hanem a hanghatásokra. 2-3 óra pálya után megváltás a fő út, mert csökken a menetszél is.
Most rendeltem hozzá műanyag ajtókhoz használt szilikon szigetlő csíkot bizom benne ettől javul majd.

Motorja nekem megfelelően húz,a kevés km miatt reményeim szerint hosszú évekig szolgál majd. A regenerálására figyelni kell, kb 1000 km után minden műszerfali jelzés nélkül megemeli 800-ról 1000-re a fordulatot, bekapcsolt a ventillátor és kb 10 perc alatt befejezi. Hagyni kell akár alapjáraton is, hogy ezt végig vigye, sok gondot megakadályozunk vele.

Tankja 60 liter, kb 700-800 km között elég. Ha világít a lámpa még 70 km-re elég.
5 személyes változat, a csomagtartója hatalmas, illetve az aljába 3 nagy oldalt 2 kisebb retesszel, amibe 1 komplett bevásárlás cuccai elrejthető, hiszen itt a 7 üléses 2 kisülése rejthető el egyébként. Pótkereke alulról van felfogatva, ami belül egy szerszámmal engedhető le. Mankó kerék, de az a nagyobb fajta.

4wd-ről még pár szó. Az autón nyáron kisebb átok a négykerék hajtás, mert ugye többet fogyaszt és egy kicsit drágább a műszaki vizsgája is. Nem kapcsolható ki, állandó. Télen viszont már bosszantó, hogy az Istennek se akar rendesen megkaparni...:) A havas úton úgy indul el mint szárazon, ekkor viszont áldom mind a négy kerekét.

Aki elfogadja, hogy az autó viszonylag Opelesen puritán, viszont a koreai megbízhatóság ott van minden elemében, annak bátran ajánlom.

Hibalista

- Igazából eddig semmi....Ja 1 fényszóró izzó....

Ide hordtam szervizbe

Falusi autószerelő, aki szerel, nem csak alkatrészt cserél.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Megane 2 Következő autója? Santafe
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Captiva 2006 (2006)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)