Tömör gyönyör elfogadható kompromisszumokkal
Szöveges ítélet
Az első magyarországon megrendelt Captiva volt.(internetes infók alapján).SUV -ot akartam de nem prémium márkát.Teszteltem-próbáltam a konkureseket de igazából nem jött be egyik sem.A formájába lettem "szerelmes".
1 év tapasztalatait írom le.
Negativumok:több bosszantó apróságról tudok beszámolni:
Kezdetek óta 1500-2000 fordulat között kis gázelvétel után ujjab gázadáskor időnként rángat, ez a szoftver frissitések után is megmaradt,lehet hogy a szar gázolaj okozza?
Hidegben nyiszorgott a jobb hátsó silent blokk, ez zsirozás után megszűnt.
Kb 10000 km után ritkán ugyan de zavaróan,sebességváltásnál
a padlólemez alól "kuttyogó " zaj hallatszik a szervizben nem találták az okát.
2000 km-nél a sztrádán az elektronika lefagyott, de újra indult,a számítogép frissítése óta ez nem jelentkezett.
Pozitívumok:
Stabil nem billegő inkább feszes futómű,nagy térkínálat , kényelmes űlések ,( a hátsó támlák állithatósága ha a gyerekek alszanak nagyon hasznos)
Chip tuning után ( Box,Debrecen Martin Car Audió csak 45000Ft kb 174 LE 380 NM) nagyon dinamikus vezethetőség,nagy rugalmasság és a fogyasztás is csökkent kb 1/2 litert/100 km.A cég bemutató autóját is sokat vezettem a tuning után látványosan jobb!
Nagyon karakteres ,szép külső,megfelelő csomagtér,és a plusz 2 ülés is használható! A gyerekek imádják.
Nagyon kevés lehetőség volt téli és terep használatban kipróbálni de akkor a meredek hegyoldalat is jól megoldotta !
Az apróbb hibái ellenére nagyon szeretem.
Második felvonás 30000 km.
A szeretet nem változott, az átlagfogyasztás sem 9.5l/100km
Van már téli tapasztalat is, szlovén hágó havazás ,a személykocsik láncot szerelnek, mi lendületből tovább , simán átjutunk.A klima nehezen szabályozható , de hosszú távon az ablakra irányitva kellemes utazást biztosít.
A hibák: a rángatás továbbra is jelentkezik időnként, de végre a számitógép kiírt egy üzemanyag rendszer nyomásérzékelő hibát, cseréje most van folyamatban.
Második hiba:a koromszűrő miatt nagyon gyakori "égetési fázis" ekkor a fogyasztás az egekbe ugrik. A rendszerben lévő nyomásérzékelőt már cserélték, de a koromszűrő cseréje is szükséges lesz!
Több hosszú út bizonyítja hogy jól pakolható ,a két plusz ülés is kihasználható és a legnagyobb terhelés mellett sem ül le a "segge"( 5személy,a csomagtartó tetőig pakolva, és a vonóhorgon 4 bicikli a tartón!)Ha ez a 2 hiba nem lenne a szerette kérdésre 10-est kapna.
Hibalista
- 1:tolató radar. Kicserélték.
-
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Eger
Készségesek,de a tapasztalatok hiányában kissé bizonytalanok
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Chevrolet Tatabánya
Nagyon kedvesek, a számítógép lefagyása után ők frissítették
a szoftvert , kávéval "megvendégeltek" és még a kocsit is lemosták!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 4 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra 1.8 | Következő autója? | suv |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
