0 vezetési élmény, szimpla funkcionális autó
Szöveges ítélet
Na, megvannak az elso szemelyes tapasztalatok a Captivaval. Osszessegeben pontosan az, amit vartam tole. Egy funkcionalis auto minimalis luxussal. Tokeletesen alkalmas a dugoban valo araszolasra, a sztadan valo 140-es kenyelmes haladasra es ugy altalaba arra, amire egy autot rendeltetesszeruen hasznalnak.
Az automatanak koszonhetoen nincs visszakettopadlogaz hanem ralepek a gazra es majd O olyan fel-1 masodperc mulva reagal ra. Visszavalt, felporog, stb es elindul. Persze amennyire 2tonna el tud indulni 150Le hatasara.
A motor eleg hangos. Hangosabb, mint a veki 1.9-ese es az utaster szigeteles se hasonlithato ossze a vectraeval. Sokkal jobban hallhato a motor hangja az utasterben. A captiva dizeljenek mar 4500-tol piros, igy az egesz joval alacsonyabb fordulatszam tartomanyban uzemel, fuggoen attol, hogy mennyire nyomom neki, 2000-2500, 3000, 4000 korul valt kovetkezo sebesseget. A valtasok finomak, kicsit se rangat.
Eddig 1 hibajat talaltam az automatanak, olyan 60 es 120 korul egyenes uton nehezen tudja eldonteni, hogy epp melyik fokozatot valassza es ilyekor kicsit ugralt, de val sebesseg megvaltoztatasaval, vagy tiptronicba atkapcsolva meg lehet neki magyarazni, hogy mit is csinaljon.
A kocsi menettulajdonsagai jok, bar a visszajelzes az utrol kb annyi, mint a corsaban :) ugyanolyan elektrohidraulikus szervo, ami azert erdekes, mert lassu tempoban soxor korbetekerhetem a kormanyt egy kanyarban :) Vekinel meg minden kis vajat rendesen kirantotta a kezembol a kormanyt.
Voltam vele Szentendren egy ronkhaznal ami Leanyfalu hataraban a domb tetejen epult (gozom nincs kie, de nagyon szep) mindenesetre egy olyan murvas ut megy fel, ami meg gyyalog is meredek. A veki itt rendszeresen kiporgette a kerekeit. Ezzel ugy mentem fel, hogy meg a 4 kerek hajtast se kapcsolta be, felment szimplan 2 kerekkel.
A 18"-os felnik 235/55 gumikkal aldasosak Pesten, a katyukat gond nelkul veszik mindenfele kerektores/defekt nelkul.
Fogyasztasa eleg magas bar leginkabb palyan mentem vele 140-es tempoban es ott olyan 10 korul zabalt 4 szemellyel.
Ami hianyzik, az a 2 zonas klima, mivel a vekiben megszokott szepen iraqnyithato, allithato klima itt kicsit fapadosabb :( Mukodik, de azert a vekiben jobb volt.
Az ulesek magasan felulmuljak az opel uleseket, nagyon kenyelmesek hosszutavon is. A 6CD-s audiot aki kitalalta annak minden kezet el kellene torni. Gyakorlatilag semmi logika nincs a kezeleseben, igy ez kicsit nehezkes, ahogy a lampa/kodlampa/ablaktorlo kezelese se egyszeru. Szoval nagyjabol sejtem, miben fog kulonbozni az Antara a Captivatol :) Amugy erdekes modon az Antara allitolag 10-20cm-el rovidebb lesz es nem lesz belole 7 uleses valtozat.
Egyszoval eddig nem bantam meg a jargany vasarlast, de meg kell par het/honap, hogy teljesen osszeszokjunk :) Veszelyesebb elozesekbe azert most is tiptroniccal megyek bele, azt jobban tudom kezelni :)
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
-
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
