Elektronika a köbön
Szöveges ítélet
Először is én kérek elnézést, hogy ilyen fiatal, kevés km-t futott autóról írok, mindenféle intelmek ellenére. Azért teszem, mert vásárlás előtt csak a cikkeket, teszteket olvashattam róla, nagyon szerettem volna népítéletet is látni, de akkor még nem volt.
Azt kell mondjam, a tesztek reálisan ismertetik az autót.
Az 1,2-es LT nem egy sportgép. Onnantól kezdve, hogy lábam a gázpedálra teszem, az elektronika átveszi a hatalmat. A gázpedál amolyan jelzés az elektronikának, hogy az aktuális sebességnél gyorsabban, vagy lassabban szeretnék haladni, innentől kezdve jószerivel csak a váltó meglehetősen rövid fokozatainak kapcsolgatásával van a vezetőnek befolyása a dolgok menetére.
Nem tudom, hogy a menetstabilizátor,vagy a futómű kialakítása miatt, az autó atomstabil az úton. Lakott területen 50-el csordogálva a mögöttem összegyűlt türelmetlenkedők sorát a helységet követő szerpentines útszakaszon percek alatt sikerül eltüntetni a visszapillantó tükörből.
Az utastér valóban meglepően tágas, a hosszú lábú utasnak sem kell magzatpózban szorongani a hátsó ülésen.
Remélem az elektronika tartósan tenni fogja a dolgát, mert bizony még az ötödik ajtó sem mechanikusan nyílik, hanem a fogantyú alatt lapuló mikrokapcsoló vezérli az elektromos zárszerkezetet.
Összességében egy jól összerakott, szerethető kis autó.
Hibalista
- Még szép, hogy semmi
Ide hordtam szervizbe
Borsod Autó kft. Miskolc
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1,4 Polo classic Comfortline | Következő autója? | Ez a jövő titka |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.1/10) |
