Vele jó az élet
Szöveges ítélet
Mivel nem az első autóm, bizony van hasonlítási alapom. Ennyi pénzért azt hiszem nem rossz vétel. Nagy, kényelmes, jól vezethető, az 1,4-es ráadásul elég szófogadó is, ha a gázra lépek. Szeretjük a családban. Talán az ülések huzatát csináltam volna kicsit finomabb anyagból. Első ránézésre sprődnek tűnik. Mások írják, hogy a távfény visszajelző lámoa erős fénye zavaró. Bár minden autóban ilyen erős lenne, akkor nem fordulhatna elő, hogy sok autós nappal is mint az őrült, reflektorral közlekedik. Amugy az tény, hogy nem egy Merci, vagy BMW, esetleg bármi nevesebb és természetesen sokkal drágább autó, de ha tudsz kompromisszumot kötni az igényed és anyagi lehetőséged között, nyugodtan ülj bele egy ilyen tipusba. Hidd el nem fogod megbánni!
Hibalista
- Mint annyi más aveosnál, nálam is jelentkezett a p300-as hibakód. a szervízben kiütötték a jelet, majd tisztító adalékkal felöntve kezdem járni az autóval. Már első alkalommal is mondták a műhelyben, hogy kipufogószelep szorulás okozza a hibét, de én ebben nem hittem. Kb. 9000km. kínlódás után bevittem az autót a szervizbe, a szelepek cseréje nem tartott egy műszakot sem. Bár előbb szót fogadtam volna! Azóta semmi bajom a verdával!
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Fehérvár
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 29800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kalos 1,4 8 v | Következő autója? | Maradnék márkán belül (Lacetti) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
