A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Aveo (2006-2011)

Aveo 1,2 LT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kisvörös, ami elvisz A-ból B-be

Szöveges ítélet

0 kilométeresen vettem, tehát nem sok még vele a tapasztalat. Viszont ami van az eddig bőven a pozitív irányba billenti a képzeletbeli mérleg nyelvét. Kényelemben majdnem eléri a volt mondeom szintjét, ami nálam elég etalon volt. Magas az ülés pozíció, elfogadható az oldaltartás. Abszolút kézre áll minden kezelőszerv, csak 1-2 nem kimondottan átgondolt helyű bizgentyű van, de ez meg, csak megszokás kérdése. A csomagtartó ugyan közelébe sem ér egy nagyobb autónak, de személy szerint elegendőnek itélem, bár még nem kellett vele 2 hétre 2 gyerekkel menni. A fényezés után kis fricska, valahol valaki valamikro kitalálta a szépen ajtók felé ívelő középkonzolt. Nos ezt az egyént szívesen bezárnám 1-2 hétre egy mai alsó/közép kategóriás autóba, hogy szokja a terve nyűgjeit. Ennél nagyobb kocsikban is ugyan így nyomorgatva éreztem a jobb térdemet, szóval nem értem, hogy miért kell ezt a nyamvadt kerekítést ennyire favirizálni. A másik aminek igen nagyfokú hiányát érzem az a könyöktámasz a két első ülés között, de ennek a hiányosságnak a leküzdésén már dolgozom. Eddig és remélem ez után is ennyi a rossz dolog. Az 1.2es motor relatív gyengeségével számoltam előre már a vásárlás előtt. Az emelkedőktől kicsit fél, kicsit jobban kell pörgetni. Mindezt viszont eddig 6,6-6,9 közötti vegyes fogyasztással kompenzálja, vagyis 1000 kilométer után hozza a gyári normát. Szervizben még nem voltam vele és nagyon remélem, hogy nem is kell sűrűn vinnem majd. Még egy aránylag negatívum, nekem kicsit túl rövidkének tűnik a 15ezer kilométeres szerviz intervallum. Végszóként, láttam lefikázni autós újságírók által, olvastam imádó és gyalázó tulajdonosi véleményeket. Az én véleményem, ennyi pénzért ilyen felszerelt új autót nem igen tudtam volna mást venni, tehát el kellett fogadtatnom magammal néhány kompromisszumot. Vagyis kéretik nem a sokmilliós géperejű járművekkel összevetni a tulajdonságait és ilyetén formán értékelni.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? 1 hét után értelmezhetetlen kérdés
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Aveo 2006 (2006 - 2007)

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)