Igazi társam volt.
Szöveges ítélet
A " jó cimbora". Szerettem. 9 év oktatásban, 90% városi használat.A motorja kiváló: 240 000km ig 1 liter olajjal beérte 10 000 km alatt.Most kezdte el csak enni komolyabban (1 liter/3000 km./Magnatec 5w-40 C3 végig 10 000km -enként/).230 000km nél egy vezérműlánclánc-csere,bár nem volt hangja ,csak a gépkönyv előírta.LPG-s egy hetes kora óta.4 évesen 1 gyújtótrafó csere , a gömbfejek és a stabpálcák évente kinyiffantak a pesti utakon,bár amikor a trapézokat kompletten cseréltem,akkor 3 évig is bírták.A 7.évben fűtőmotor csere.Oktatóautónként használva,(látva ,hogy mit művelnek vele a tanulók) a a 2 komplett kuplungcserét + 1 váltócserét ,2 önindítócserét, nem tartom rendkívülinek.Az első lambdaszonda 250 000km-nél adta fel.Márkaszervizt kétszer látott,amikor "elfelejtették" a váltóolajat lecserélni (kiszámlázni nem),akkor elegem is lett a márka szervizesdiből.Jól elvoltam a gépkönyvvel ,a hibakódolvasóval és a youtube -val.De azért a fékeket és az emelős mutatványokat szakszervízben csináltattam meg.Nem bántam meg ,ha még itt lenne Európában a Chevrolet, újra ebből a márkából vennék.Nekem sokat jelentett az, hogy tudtam,hogy reggel biztos hogy beindul.Most felújítattam a motort 260 000 nál minden GM benne, megérdemli,tette a dolgát becsülettel,nem szeszélyeskedett,soha rosszabbat!
Hibalista
- Futómű gömbfejek,stabilizátor pálca,gyújtótrafó,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 260000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Chevrolet Spark | Következő autója? | Clio IVGrandtour |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
