A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Aveo (2006-2011)

Aveo 1.4 16V ELITE 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Harapós

Szöveges ítélet

Ez előtt egy 1.2 5 ajtós KALOS-om volt 3 évig, de már az első nap után megutáltam. 45e Km tettem bele,Különösebb hibája nem vot, csak a szokásos chek visszajelző jeltett többször hibát. Szervízben meggyógyították, talán egyszer még lambda szondát is cseréltek, a javaslat az volt , hogy pörgessem. Ez sem segített. A fogyasztása és a menetteljesítménye katasztrófális volt, néha a gyöngyösi, vagy az érdi emelkedőn
az volt az érzésem, hogy kinyitom az ajtót és lábbal segítek neki felmenni. A fogyaztás szintén katasztrófa, klímával, vagy nélküle, városban, vagy autópályán sebességtől függetlenül átlag 9-10l. A szervízben nem tudtak mit kezdeni vele. Még egy tapasztalat, ha bekapcsoltam a klímát akkor onnan tovább gyorsítani nem tudtam. ( papírforma szerint 72 LE de szerintem ebből 40-et a fékekbe raktak) Akkor a mostani tapasztalataim. Ez év február elején lecserétem egy 1.4 16V AVEO ra. Úgy vettem meg az autót. hogy előtte nem voltam teszt vezetésen, úgy voltam vele hogy rosszabb csak nem lehet. ( a csere egyik oka az volt hogy nem fértünk a KALOS ban) Negtív tapasztalatom nics, igaz még csak 1000 Km sikerült nenni az autóval. Csendes kényelmes és elférünk benne kényelmesen. Egy dolgot amit itt olvastam nekem is jelentkezett, mégpedig az hogy 130 környékén valami borzalmasan visít, szerintem valami szélzaj lehet. Idáig kétszer tankoltam, a fogyasztás 8.1 lett vegyes használatban (klíma nélkül) Menettulajdonsága jónak mondható még 120 után is van tartalék ami szerintem a hazai utakhoz elég. Azért kipróbáltam klímával is mit produkál, és legnagyobb meglepetésemre nem fogta meg a motort mint vártam, alig észrevehető volt a változás. Van még egy érdekes dolog amit szeretnék megosztani másokkal is, és ha van valakinek ilyen tapasztalata kérm irja meg. Amikor kihoztam a szalonból a járgányt azt a tanácsot kaptam, hogy ne sajnáljam az elején, mindíg jól húzassam ki, mert az első kb 100 váltás alatt "tanul" az autó és ez a későbbiekben hatással lesz fogyasztás és a pörgösség tekintetében. Ezt eddig sehol sem sikerült olvasni, de több szervízben is hallottam. Elképzelni sem tudom hogy igaz lenne, de mit lehet tudni úgyhogy az 1000 Km-t jó pörgetősen tettem meg, mit lehet tudni és azon a két tank benzinen ne muljon a dolg. Igy lett az átlag 8.1 Remélem ez a későbbiek során még csökken ha már "normálisan hajtom" A fogyasztás alakulásáror még írni fogok.

Hibalista

- Még nem volt hiba.

Ide hordtam szervizbe

Még nem voltam szervízben.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? KALOS 1.2 5 ajtós Következő autója? nem tudom
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Aveo 2006 (2006 - 2007)

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)