Nagy test, nagy élvezet
Szöveges ítélet
Imádom. Nem is adom el a közeljöv?ben. Ha akarom, úszik az úton, fordulat 2000, csendben suhan nyelve a hibákat. Ha akarom, keményednek a gátlók, és ordít a V8. Számomra a tökéletes 2 in 1. A kétajtósságát is megszoktam, kiszállni bel?le a parkolóházban nem élmény, viszont marha jól néz ki egy több mint öt méteres coupe :) Amikor megvettem, elég sok baja volt, de meghálálta a gondoskodást, és azt mondhatom hogy megérte foglalkozni vele: mikor azt mondtuk kész, azóta semmi probléma vele. A fogyasztása kicsit bontva: városban 18, kint meg 9-t?l felfelé bármi. S?t, vannak sebességek ahol egészen röhejes értékeket bír kajálni, pl 110nél 7 :) Az 1800 kilójához, és a 4.6os V8hoz képest egyik értéket sem érzem soknak.
Hibalista
- Váltó felújítás: 250000
- ABS vezérlés: bontott, 30000
- gömbfejek elöl-hátul: 30000
- légzsák nyitószenzor hiány: 6000 bontott
-
- A váltó halála egyértelm?en a gondatlan korábbi tulajdonos sara. meg volt égve az olaj, és meg voltak kopva a tárcsák-fékszalagok: vagy kevés vagy nem megfelel? olajjal használták.
-
- Az ABS vezérlés konstrukciós baromság (vivát BOSCH), ráadásul ennek beismerése nem nagyon tükröz?dik az áraikban:
- Bosch Hungária: 360000+áfa
- GMpartsdirect.com: 400 USD (80000 HUF).
- No comment. Találtam bontottat 100 USDért...
-
- A gömbfejek halála pedig valószín?síthet?en a csoda magyar utaknak köszönhet?.
-
- Javítás volt még a klímán, ami a két év állás során (thanks to el?z? tulaj) igencsak berozsdállt. kellett hozzá két szenzor is (10 dolláros tétel)
Ide hordtam szervizbe
Csikós Illés - Piszok jó, csak lassú
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Bonneville SSE | Következő autója? | Jaguar XJ, Audi A8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |