A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Cadillac » Cts (2008)

Cts 3.6 AWD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Yesss.

Szöveges ítélet

A magyar és a német tesztek is azt írták, hogy BMW 5-ös szintű autó, de szerintem a Mercedes E-sorozatához hasonlít, mert inkább kényelem-orientált, mint sportos. A minősége meggyőző, és nem ahhoz képest, hogy amerikai, hanem bármilyen 10-20 milliós autóhoz képest. Nagyon kényelmes, az üléshűtés a kedvencem, mert így később kell csak bekapcsolni a klímát, ami nem huzatos, de jobban szeretek lehúzott ablakkal menni, ha lehet. A felszereltsége teljesnek mondható, a zene szuper (a tv-vétel gyengébb), bőr-fa, kanyarbixenon, automata, DVD-s navi, az enyémben csak üvegtető nincs (persze én is tudok felsorolni min. 10 extrát, ami nem rendelhető, de nem is annyiért adják mint a listaárat extrákkal megduplázó német márkák autóit). Nyikorgás-nyekergés zéró, a futómű még Budapesten is meggyőző. A tesztekkel ellentétben -szerintem- hátul is elég tágas, a csomagtartó nem nagy, de nem is pici. A forma szubjektív, nyilván, nekem tetszik, de eddig nem találkoztam negatív véleménnyel (vagy nem nekem mondták), persze a szép helyett inkább a dinamikus, agresszív, stb. jelzőket említik.
A motor nem csak papíron OK, tényleg olyan, mint a mai csúcsmodellek (a MB bevezetés előtt álló új V6-os sorozata tud ilyen paramétereket, a BMW feltöltés nélküli verziói gyengébbek). A váltó remek (jó,jó lehetne nyolc sebességes, de hattal is szépen, kulturáltan megy), a felváltások tökéletesen érzékelhetetlenek, lefelé, ha kell gyorsan vált, és nem sportfokozatban is elforog 6.000-ig gyorsításnál, sportban végig (6.800) és olyan hanggal, hogy úúúúúúúúú.
Az utcán/autópályán van tekintélye, mondjuk én normálisan vezetek, de ezt csak kis idő után veszik le a körülöttem autózók, szinte várják az agresszív stílust. Szerintem ez benne az egyik poén, hogy ezzel udvariasan vezetni nem csak szép dolog, de váratlan is.
A másik, az, hogy SENKI sem ismeri. Hiába van ráírva, megkérdezik, hogy ez Chrysler, Audi, Lexus, szóval volt már minden.
Már hibás ajtóval vettem, amit Székesfehérváron javítattam, más baja nincs (még jó).

Hibalista

- Vezetőoldali ajtózár.

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 27800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? X-type 3.0 sport Következő autója? 20 alatt nem tudok jobbat. Felette: az új S(2012).
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Cadillac Cts 2008 (2008)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)