A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » Z4 (2009)

Z4 SDrive 35 Si 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Roadster álom

Szöveges ítélet

Az autó a 3.5-ös dupla turbós 340Le motorral szerelt. Azt nem írom le, hogy nagyon megy, mert ez nyilvánvaló. A menettulajdonságok teljesen élhetőek, amikor 'normálisan' kell vele közlekedni, nem egy épített Subaru WRX, stb. Viszont Sport+ ba állítás után elsápadok még most is. Veszettül megindul. A sor hatos blokk szépen szól, főleg a napi első hidegindításnál érezteti, ez nem egy 1.4-es fűnyíró. A duplakuplungos automata teszi a dolgát, én személy szerint hiányoltam a 8-ast belőle. Nyilván a BMW-nél meg tudnák indokolni, hogy miért nincsen benne. A kormány nagyon kényelmes de teljesen hiányzott a visszajelzés az útról. Nulla. Semmi. A váltófüleket én nem használtam, nem látom sok értelmét. Nagyon tetszett volna egy manuális váltó ebben az autóban, de meggyőződésem, hogy az automata gyorsabban teszi a dolgát, mint én... Fogyasztás: 10.5. Ennyi, kész. Nem nagyon lehet lejjebb vinni, de nem is gurulgatsz vele. Kényelem: ki-beszállni nem a legjobb érzés a világon, de ez már csak ilyen. Az ülések nagyon kényelmesek, a memóriás funkció remek. Oldaltartást, deréktámaszt is elektromosan állíthatja a tulaj. A navigáció, bluetooth, média stb. BMW standard, ez van egy 5-ös szériában is. Minden nagyon jól működik, de az iDrive nem az én világom, egyszerűen nem intuitív.
Külső: itt jön a szubjektív része... Szerintem a forma gyönyörű, két hölgyé a formaterv és telitalálat! A keménytető zseniális és a peres gumikkal valami hihetetlenül dög az autó.
Ha valaki rá akarná szánni magát az autóra javaslom vezesse a kis motoros verziókat is, aztán vegye meg ezt, ebbe az autóba egy kis 4 hengeres nem való. Nagyobb buli volt-e mint az MX-5? Igen, nem annyira puritán és sokkal-sokkal használhatóbb.

Hibalista

- Kopó-fogyó cuccok, semmi drámai. - Update: 75000 km... Turbo kuka, nem kicsit volt draga

Ide hordtam szervizbe

Wallis

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? BMW 740 iL Következő autója? A6 Allroad
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW Z4 2009 (2010)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)