A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » Z4 (2009)

Z4 3.0 S Drive 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Puha szepseg

Szöveges ítélet

Az auto egy teljesen erzelmi dontes volt: tagadhatatlanul szep, gyorsan megy, jo ido eseten besut a nap, este pedig latszanak belole a csillagok. Minden elindulasnal megdobbantja a szivet a latvany es a 6 henger felmorajlasa is. Erzelmi alapon, jo dontes volt, megha tobb metroszexualitast is enged feltetelezni a soforjerol, mint azt o maga gondolna.

A teljesitmenyevel sem volt semmi gond, a standard 258 loeros motor kello gyorsasaggal mozgatta relativ konnyu jarmuvet, kanyarban jol tartott es az elektronikanak koszonhetoen biztonsagban erezhette magat benne az ember, megha hulyesget is csinalt. Palyan ugyesen tudta tartani a lepest a Caymannel. Fogyasztasa 8.2-8.8 liter kozott mozgott, 9.2 a varosban. A legjobb elert 6.3 volt, de ahhoz minimalis sebessegvaltoztatasok mellet kellett 120 korul menni, csukott tetovel.

A 20 000 km alatt, amig nalam volt, semmifajta problema nem jelentkezett. A rendszeres szervizen kivul, nem is szorult figyelemre.

Az autot egy dolog miatt lehet elmarasztalni. Nem aprosagokra gondolok, hogy a pohartarto a konyektamaszban van, vagy, hogy a legkondi automatikusan megprobalja a kabint huteni nyitott teto mellett is, hanem tulajdonolasi/vezetesi elmenyre. Az egyik, mivel sima utcai autonak terveztek a 3.0-as valtozatot, ezert a futomu, kormanyzas, valto inkabb cruzolasra optimalizalt. A szervo miatt a kormany puha, nem erezteti az utat precizen, a kormanyra szerelt valtokarok lassuak es az egesz autokezeles folyamatosan azt az erzest kelti, mintha nehez lenne az auto, pedig nem az. Ezen a helyzeten a sport es a sport+ gombok sem segitenek, bar a kitoresgatlo kikapcsolasa sokat javit az auto fickossagan kanyarokban. Szemben a Porschekkal, Lotusokkal, nincs meg benne az az igazi sportauto erzes. De lehet, hogy rossz, nem letezo enjet akartam felfedezni, es kevesbe ertekeltem azt, amire igazan valo: tokeletes cabrio, jo roadster, es a hatalmas utastere, illetve csomagtartoja reven, remek turaauto is. Amennyiben ezek a tulajdonsagok fontosak, minden korulmenyek kozott ajanlom.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Clio RS Következő autója? Vantage
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW Z4 2009 (2010)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)