Puha szepseg
Szöveges ítélet
Az auto egy teljesen erzelmi dontes volt: tagadhatatlanul szep, gyorsan megy, jo ido eseten besut a nap, este pedig latszanak belole a csillagok. Minden elindulasnal megdobbantja a szivet a latvany es a 6 henger felmorajlasa is. Erzelmi alapon, jo dontes volt, megha tobb metroszexualitast is enged feltetelezni a soforjerol, mint azt o maga gondolna.
A teljesitmenyevel sem volt semmi gond, a standard 258 loeros motor kello gyorsasaggal mozgatta relativ konnyu jarmuvet, kanyarban jol tartott es az elektronikanak koszonhetoen biztonsagban erezhette magat benne az ember, megha hulyesget is csinalt. Palyan ugyesen tudta tartani a lepest a Caymannel. Fogyasztasa 8.2-8.8 liter kozott mozgott, 9.2 a varosban. A legjobb elert 6.3 volt, de ahhoz minimalis sebessegvaltoztatasok mellet kellett 120 korul menni, csukott tetovel.
A 20 000 km alatt, amig nalam volt, semmifajta problema nem jelentkezett. A rendszeres szervizen kivul, nem is szorult figyelemre.
Az autot egy dolog miatt lehet elmarasztalni. Nem aprosagokra gondolok, hogy a pohartarto a konyektamaszban van, vagy, hogy a legkondi automatikusan megprobalja a kabint huteni nyitott teto mellett is, hanem tulajdonolasi/vezetesi elmenyre. Az egyik, mivel sima utcai autonak terveztek a 3.0-as valtozatot, ezert a futomu, kormanyzas, valto inkabb cruzolasra optimalizalt. A szervo miatt a kormany puha, nem erezteti az utat precizen, a kormanyra szerelt valtokarok lassuak es az egesz autokezeles folyamatosan azt az erzest kelti, mintha nehez lenne az auto, pedig nem az. Ezen a helyzeten a sport es a sport+ gombok sem segitenek, bar a kitoresgatlo kikapcsolasa sokat javit az auto fickossagan kanyarokban. Szemben a Porschekkal, Lotusokkal, nincs meg benne az az igazi sportauto erzes. De lehet, hogy rossz, nem letezo enjet akartam felfedezni, es kevesbe ertekeltem azt, amire igazan valo: tokeletes cabrio, jo roadster, es a hatalmas utastere, illetve csomagtartoja reven, remek turaauto is. Amennyiben ezek a tulajdonsagok fontosak, minden korulmenyek kozott ajanlom.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Clio RS | Következő autója? | Vantage |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
