A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » Z4 (2009)

Z4 sDrive35 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Mindig vigyorgok

Szöveges ítélet

Előre is jelezném a fenntartási költségek, megbízhatóság, szerviztapasztalat pontszámok nem ennek, hanem előző (3) BMW-k alapján lettek beállítva. Ha hosszabb használat után változna a véleményem, szerkesztek rajtuk.


Volt szerencsém először egy 23i változatot kipróbálni, aztán a véletlenek miatt mégis a 306 lóerős motorral és duplakuplungos váltóval került hozzám.

Azt hogy jól megy, gyorsan vált nem írom, ezzel a motorral és váltóval ez el is várható. A meglepő számomra a fogyasztása. Tempomat 170km/h, néha persze 250-ig is meghajszolva (természetesen német pályán) az átlagfogyasztás 11,5 lit/100 km.
Városban 12.

Negatív: lehúzott tetővel, felhúzott ablakok mellett is bevág a szél. :(

Minden más úgy működik, ahogy a prospektusokban ígérik. Nem is értem...

(2013 szerkesztés) Eltelt a hosszabb idő, nem változott a véleményem. Most is imádom. Használom télen-nyáron, pedig van mellette 3 másik kocsi. A legnagyobb bajom a kátyús utak, eddig kétszer kellett új felnit vennem, a régi elrepedt és elvem hogy felnit nem hegesztünk, hanem cserélünk.
Miután egyszer jelezte a kevés motorolajat, azóta figyelek rá, 5-7 ezer kilométerenként utántöltök. (nincs nívópálca, a computer jelzi az olajszintet)
Mivel jellemzően rövid városi utakra használom, ráadásul azért télen akár 2-3 hetet is áll a garázsban, tél végére az akkumulátorra ráfér egy töltés. Tavaly tavasszal szinte csontra merülten próbáltam a tetőt leengedni, na attól megbolondult. Nem akart újra visszajönni még töltés után sem. Már lebeszéltem a szervizzel az időpontot, mikor teljesen felhúztam és lehúztam az ablakokat, ettől a tető is rendbe jött.

Még egy baja volt, kiment az egyik tolatószenzor, cserélték.

Az autót kényelmesnek tartom, kétszer ugrottam le vele Görögországba, egy seggel. (És majdnem végig leeresztett tetővel. Csak éjszakára húztam fel, fáztam.)

És akkor egy kis személyes: imádom hogy van benne USB bemenet, amire én nem iPodot, hanem egy USB foglalatos 32GB-os microSD-t csatlakoztatok az összes aktuálisan kedves zenémmel, számomra ez kényelmesebb mint az iPod.
Viszont idegesítő, hogy a szivargyújtó csatlakozó is ott van mellette, a könyöklőben. Így vezetéket (mondjuk mobil töltésre) csak úgy tudok kivezetni, ha rázárom a könyöklő fedelét.
Ennél fájóbb, hogy nem tudtam megtanulni vezetni. Az előző 160 lóerős MX5-össel az összes kanyarban keresztben mentem, ha akartam, helyben megfordultam, stb. Ezzel semmi ilyesmire nem vagyok képes, valószínűleg én vagyok a béna.
Szóval ez szép, kényelmes, akár haladni is lehet vele, de látványosan autózni nekem nem sikerült. :((

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? MX5 Következő autója? Nem akarok másikat
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW Z4 2009 (2010)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)