A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » Z4 (2009)

Z4 sDrive 35is 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis ékszeres doboz

Szöveges ítélet

Az autó fenomenális! Ha valaki ilyet szeretne akkor próbálja ki a kis motoros verziókat, utána meg vegye meg ezt. Az 1.8-as vicc, a 2.3, 3.0 élhető de az igazi az a 3.5-ös.
Külső: ez szubjektív természetesen, de véleményem szerint a két német hölgy aki a dizájnért volt felelős nagyon telibetalálta a dolgot. Az orra piszok hosszú én meg lent ülök a pincében benne, úgyhogy nem rossz dolog a radar... A kemény tető zseniális, teljesen új felfogásom van a kabriókról. Felhúzott állapotban az életben meg nem mondanám, hogy ez egy kabrió és marad egy kis csomagtartó is. Nyitott tetővel természetesen a csomagtér hasznavehetetlen, de ez senkit sem fog meglepni. Belső: Navi, média, iDrive mind BMW sztenderd, nincs miről regélni, ez van egy átlag 5-ösben is. A memóriás ülések nagyon kényelmesek, minden elképzelhető irányba állíthatóak, nem lehet ok panaszra. Én 180 cm vagyok és így is marad hely a fejem felett. A ki- és beszállás nem a legkényelmesebb manőver a világon, de nem 60 évesen vesz ilyen autót az ember.

A 6 hengeres dupla turbós motor valami fantasztikus. Gyönyörű a hangja, ahogy a napi első hidegindításnál felhördül az valami eszelős. A nyomaték már alulról megérkezik, nagyon kellemesen lehet vele ésszerűen is autózni. A 7 gangos duplakuplungos automata nagyon gyorsan és finoman vált, de Comfort módban nekem egy kicsit lomha az egész érzet. AZ F1 korményváltót én kipróbálás után nem használtam, nekem egyszerűen felesleges. SPORT illetve SPORT+ módban már fickósabb az autó és minden kavicsot megérzel a gerinceden, viszont itt él igazán a kis BMW. Egy jó kanyargós szerpentinen iszonyatosan nagyot lehet vele autózni. Rajt automatika nagy buli, de érdemes elolvasni a könyvében a használatot, illetve a használat utáni hűtést. Megéri. Óriási élményt ad, ahogy meglódul a kis kasztni és üvölt a blokk, te meg csak kapaszkodsz a kormányba.
A fogyasztás 10.5. Kész. Pont. Nem nagyon lehet letornászni, de egy ilyen autón ez senkit sem fog zavarni. A hétköznapokban is lehet együtt élni a kis szörnyeteggel, de nem feltétlenül erre való.
Ami nem tetszett rajta az a kormány érzéketlensége. Semmilyen visszajelzést nem kapsz az útról, de ez is preferencia kérdése.
Az MX-5 olcsóbb a Mergák talán kifinomultabbak, de ha válsztanom kell százszor ezt választanám újra.

Hibalista

- Semmi, kopó-fogyó dolgok, fékbetét, izzók, stb.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? A4 Következő autója? Audi A7
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW Z4 2009 (2010)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)