Kis ékszeres doboz
Szöveges ítélet
Az autó fenomenális! Ha valaki ilyet szeretne akkor próbálja ki a kis motoros verziókat, utána meg vegye meg ezt. Az 1.8-as vicc, a 2.3, 3.0 élhető de az igazi az a 3.5-ös.
Külső: ez szubjektív természetesen, de véleményem szerint a két német hölgy aki a dizájnért volt felelős nagyon telibetalálta a dolgot. Az orra piszok hosszú én meg lent ülök a pincében benne, úgyhogy nem rossz dolog a radar... A kemény tető zseniális, teljesen új felfogásom van a kabriókról. Felhúzott állapotban az életben meg nem mondanám, hogy ez egy kabrió és marad egy kis csomagtartó is. Nyitott tetővel természetesen a csomagtér hasznavehetetlen, de ez senkit sem fog meglepni. Belső: Navi, média, iDrive mind BMW sztenderd, nincs miről regélni, ez van egy átlag 5-ösben is. A memóriás ülések nagyon kényelmesek, minden elképzelhető irányba állíthatóak, nem lehet ok panaszra. Én 180 cm vagyok és így is marad hely a fejem felett. A ki- és beszállás nem a legkényelmesebb manőver a világon, de nem 60 évesen vesz ilyen autót az ember.
A 6 hengeres dupla turbós motor valami fantasztikus. Gyönyörű a hangja, ahogy a napi első hidegindításnál felhördül az valami eszelős. A nyomaték már alulról megérkezik, nagyon kellemesen lehet vele ésszerűen is autózni. A 7 gangos duplakuplungos automata nagyon gyorsan és finoman vált, de Comfort módban nekem egy kicsit lomha az egész érzet. AZ F1 korményváltót én kipróbálás után nem használtam, nekem egyszerűen felesleges. SPORT illetve SPORT+ módban már fickósabb az autó és minden kavicsot megérzel a gerinceden, viszont itt él igazán a kis BMW. Egy jó kanyargós szerpentinen iszonyatosan nagyot lehet vele autózni. Rajt automatika nagy buli, de érdemes elolvasni a könyvében a használatot, illetve a használat utáni hűtést. Megéri. Óriási élményt ad, ahogy meglódul a kis kasztni és üvölt a blokk, te meg csak kapaszkodsz a kormányba.
A fogyasztás 10.5. Kész. Pont. Nem nagyon lehet letornászni, de egy ilyen autón ez senkit sem fog zavarni. A hétköznapokban is lehet együtt élni a kis szörnyeteggel, de nem feltétlenül erre való.
Ami nem tetszett rajta az a kormány érzéketlensége. Semmilyen visszajelzést nem kapsz az útról, de ez is preferencia kérdése.
Az MX-5 olcsóbb a Mergák talán kifinomultabbak, de ha válsztanom kell százszor ezt választanám újra.
Hibalista
- Semmi, kopó-fogyó dolgok, fékbetét, izzók, stb.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | A4 | Következő autója? | Audi A7 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
