A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » Z4 (2009)

Z4 Z4 sDrive 35is 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Az álmok útján

Szöveges ítélet

Az autó amit birtokolni, hajtani, taposni akarsz!
Leengedni a tetőt, érezni a napsütést és a frissítő szelet. Hallani a hangját, suhanni az álmok és a siker útján!


Minden egyes gázadás és kanyarodás igazi élmény vele. Nem gondolsz semmi másra, csak élvezed a pillanatot.


Lenyűgöz a formája! A külseje egyszerűen győnyörű.
Véleményem szerint ennek az autónak van a legszebb műszerfala is.


A soros hathengeres benzines bmw motort azt hiszem nem kell bemutatni, az egy igazi mestermű.


Az alumínium keménytető előnyös. Csendesebb, biztonságosabb, szebb mint a vászon. Így már teljesértékű coupe és cabrio is egyben a Z4. A kedvedtől függ, hogy éppen hogyan használod.


A műszerfalon minden kézre esik. Egyben szép és letisztult. A legkisebb gombot is öröm nyomogatni, tekergetni.
A kijelző és a navi is nagyszerű. Ha pedig éppen nincsen szükséged rá, lecsukható.


A motorteljesítmény a közutakon való sportos vezetési élményhez bőven elég, és mindeközben az elektronika is vigyáz rád. Nem hagyja a fenekét az éles kanyarokban ide-oda csúszkálni, és esetlegesen a családtagokat a sírkőd szövegén elmélkedni.

Ha pedig majd ezt kevésnek érzem és meguntam az életemet is, veszek egy kawasaki seggrakétát, és előbb-utóbb meglátogathatom az ismerőseimet is a pokolban.



Ja hogy szívesen olvasnál meghibásodásokról, hátrányokról is?
Hiba?? Még semmi.

Hátrányként viszont egy dolgot feltudok hozni, ha nagyon akarok.
Kelet Europában, főleg Budapesten, a kátyús utakon néha idegtépő közlekedni vele. Nem pattog, de kényelmetlen, a gerincedben érzed az úthibákat. A jó tulajdonsága miszerint érzed a legkisebb aszfaltváltozást is, ebben az esetben átokká alakul át.

De ezt is ki lehet küszöbölni: nagy ívben kell kerülni Kelet Európát. (Sajnos)



Következő autóm sport kategóriában?
Ami a jövőben szóba jöhet az természetesen a BMW i8 Spyder.
De ha engedek a minőségből, ottvan még a két olasz is, a Ferrari 458 Spyder vagy a Lamborghini Aventadorja. Nem is, F-22 Raptor!?!

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17322
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? i8 Spyder
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW Z4 2009 (2010)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)