A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X5 (2013)

X5 Xdrive 35i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2011 Bmw X5 35i

Szöveges ítélet

Nos kezdenem ott, hogy ezelott nem volt meg bmw-m, de mindig is kiakartam probalni egyet. Sok fele fajta autohoz volt mar szerencsem, volt 4 hengeres, 6 hengeres es v8-asom is. Legutobbi autom pl. egy Dodge Grand Caravan volt, amit utaltam vezetni, de tokeletes volt munkahoz, aztan tonkre ment a valtoja egyik percrol a masikra. Igy elgondolkoztam egy komolyabb vetelen, aztan megvettem ezt a bimmert . Mar a kinezete megfogott, annyira massziv, robosztusnak hat az auto. Picit feltem tole egyebkent, mert nem volt meg elotte turbos autom, es nem tudtam igazabol, hogy mire szamitsak majd ha esetleg a turbo megcsuklik. Ezert vasaroltam ra garanciat, ami minden nagyobb tetelt fedez, eleg nagy oszegig. Ennyit a vetelrol, a kocsiban egyebkent egy 3.0 turbos motor van, ami 306 le es 400 nm nyomatekot tud. Szerintem boven eleg a teljesitmeny, meg ugyis hogy majdnem 2.5 tonna. Egeszen az also tartomanytol a tetejeig nyomatekos a motor es nem erezni semmilyen hianyt.

A 8 fokozatu automata tokeletesen vegzi dolgat, nem tudok ra roszat mondani, pedig automata ellenes vagyok. Athuzhatjuk sport fokozatba is, ahol sokkal agresszivabban reagal az auto a gazadasokra es leporog egeszen 7000-ig. A hangja szerintem nagyon szep ahogy a soros hathengeres motor muzsikal, plusz a turbo hang amit hallani folyamatosan, meg a lefujast is, egeszen elkepeszto! Egyebkent a jobb hatso kipufogo dobon talalhato egy nyomas altal szabalyzott szelep ami magas fordulaton nyit ki, na en ezt kinyitottam, es csodaszep m performance hangzast adott a kocsinak, akinek ilyenje van probalja ki, nem banja meg!

A belter szerintem meggyozo, minden a vezeto korul van, semmi sem bonyolult, az idrive fantasztikus, nem is ertem mit nem tudnak ezen kezelni az emberek. Az ulések kenyelmesek, memoriasak pedig szerintem az enyemben egy alapkategorias van.A tolatoradar es a kamera nagyon jo, plusz ebben 360 fokos kamera nezet is van, ami megkonnyiti sokszor az ember eletet akar egy szukebb parkolasnal is. Talalhato meg benne kormany es ules futes, klima(de hat ez mar alap szerintem minden 2010-tol gyartott autoban), nagy navigacio, premium hangszorok, amihez tartozik ket ules ala beepitett melynyomok. Szoval felszerelt, nem a legfullosabb, de nekem ennel tobre nincs is szuksegem. A futomu pattogos, mar mar sportos, lehet kapni legrugokkal is de direkt nem akartam, gondoltam egy hiba lehetoseggel kevesebb.
Raterek a fogyasztasra, biztosan sokan kivancsiak erre. Az atlag 14 liter, ami szerintem nem sok egy ilyen nagy autonak. Viszont ha valaki csak varosban hasznalna akkor ez a szam felugrik 18-19 literre is. Ami mar egy kicsit huzos. En vegyes hasznalat melett kb 550-600 km.t megyek el egy tankkal, de nem varom meg hogy kiuruljon, szoval azert meg lenne benne.

Negativum a kocsirol, a megvetelt kovetoen 4 honapra, ahogy kezdett jo ido lenni, egy nap arra lettem figyelmes, hogy iszonyat hangos a vemtillator, teljes sebesseggel ment, normal korulmenyek kozott. megijedtem, mert hat ugye a vizhofokot nem latni sehol mar a bmw-ben, szoval siettem haza. Gyors kereses utan rogton megtalaltam, hogy bizony ez a vizpumpa leallasat jelzi, ugyhogy kertem idopontot egy szakihoz akinek fogalma nem volt hogy mi lehet a baj. Talaltam egy teljesen korrekt olasz testverpart akik csak Bmw-t szerelnek, meglatogattam oket es kiderult, hogy tenyleg ertik a dolgukat.
Draga mulatsag lett volna egyebkent, de garancia allta, 230 ezerbol csinaltak meg. Ezen kivul meg egy kereszt stabilizatort kellett cserelni, ami kb 40 ezer. Az olajat 8000-kent csereltetem, ami durvan 25 ezerbol van meg.

Talan a legidegesitobb dolog az, hogy ezekben a motorokban hidraulikus szelepkiemelo van, es a sok varosi rovid hasznalattol egy jellegzetes tikkelo hangot hallunk a motorterbol, ami a szelepkiemelok hangja. Erdekes, hogy errol nem nagyon hallani sehol bmw-s korokben, pedig eleg gyakori jelenseg! A szerelo azt mondta ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni, max annyit, hogy kezdjek el hoszabb utakra jarni, es elmulik a hang. Mar hozzaszoktam, annyira nem veszes foleg, hogy inkabb hideginditasnal csinalja, per perc vezetes utan mar nem hallani. Szoval ha valaki ilyen kocsit tervez vasarolni, szamoljon ezzel is.

Osszegezve a dolgokat, ez egy nagyszeru auto, ami szep, eros es szerintem megbizhato is. Azt kivanom, hogy senkinek se legyen ennel rosszabb autoja!

Hibalista

- -kereszt stabilizator - -vizpumpa

Ide hordtam szervizbe

europai kocsikra szakosodot "mester"

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Egy olasz testverpar akik csak bmw-t szerelnek, tuningolnak

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Grand Caravan Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X5 2013 (2014)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)