Tipikus eset
Szöveges ítélet
Ellenőrzött futással, szép állapotban került hozzám 7.5M-ért. Első hónapban széttört a kardántengely, típushiba. A szerelővel megcsináltattam egyúttal minden egyéb típushibát, 1.5M-t fizettem. Összesen két év alatt más hiba nem jött elő, csak eladáskor a légrugó. Mindenből gyári alkatrészt kapott, ezért drága volt a szervíz, két év alatt kb 3M-t költöttem szervízre összesen.
Egyébként nyilván kurva jó kocsi, nagyon szerettük, hatalmas batár. Nem lehet vele normálisan közlekedni, ha ezt vezeted, mindenki tököl körülötted.
Egyébként a rugózás nem túl komfortos, a teljesítmény 100kmh felett már gyengus.
2.5M-val kevesebbért tudtam eladni, két éves fenntartása összesen kb 6M-ba került.
A fizetésem hétszámjegyű, de még sokkal többet kellene keresnem ahhoz, hogy ne fájjon egy ilyen autó fenntartása.
Most egy Hondám van, nyilván nem luxus, de korrekt szerethető autó. Annyiért vettem mint amit a BMW szervízére költöttem, két év alatt kb 400e-t fizettem kötelező szervizekre, kb 600-et csökkent az értéke. A kettő autó fenntartása közötti különbség 5M, ezt a pénzt legközelebb másra fordítanám.
Hibalista
- Kardántengely törés kb 800e, - Vezérműlánc csere kb 400e, - Légrugók 300e
Ide hordtam szervizbe
Vollai Feri Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | BMW 525dA | Következő autója? | Insight |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
