Óriás gokart
Szöveges ítélet
Szerettem volna kipróbálni egy sportosabb, luxusabb autót, mint a Pajero. Az nem volt se sportos, se luxus. Na, jó, talán luxus volt. Azért szerettem. Arról is írtam (A bestia).
Mielőtt vettem volna autót, nézegettem a Mercedes GL-t és az Audi Q7-et is. Csak utána néztem meg az X5-öt és mellette döntöttem.
Minden extra benne van, nem sorolnám fel, mert egy napig tartana, nézd meg az opciós listát, ami azon van, az mind benne van.
Az autót mikor átvettem egyből az autópályán egészen Horvátországig (650km) mentünk vele. Nincs benne hiba. A sport gombot mikor megnyomom abban a pillanatba gokart lesz az autóból. Csak úgy suhan az úton.
Terepen nem próbáltam, de szerintem a Pajero ott jobb volt, de ő is megállja a helyét.
Kényelemben nincs hiány. A komfortülés, az aktív ülés, az ülésfűtés/hűtés ezek együtt nagyon nagy kényelmet adnak. Ami rátesz egy lapáttal az a head-up mert nem kell lenézni a kijelzőre, szinte meg se mozdulok, csak vezetek.
A hiba az benne, hogy talán nincs benne hiba.
Összefoglalom: Az X5 egy jó autó, ajánlom mindenkinek.
2009. 11. 10.
Na akkor folytatom:
Már mentem vele terepen is. Azt mondtam hogy nem olyan jó mint a Pajero, de ez nem így van. Nagyon szuper ott is. Mostanra bele szoktam és nem félek a 286le kiszabadításától. De ennél is jobb az 580nm.
Múltkor mentem ugyancsak Horvátországba és találkoztam egy ML 63 AMG-vel.
Mit ne mongyak meg gyült velem a baja mert nem tudott lerázni.
Én azt mondom, hogy nem is kell jobb autó ennél.
2010. 03. 31.
Hibalista
- eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Bp., Szentendrei út
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Pajero | Következő autója? | bármilyen csak BMW lesz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
