Középkorú örökifjaknak való álcázott gőzmozdony
Szöveges ítélet
Az előző autóm is egy X5d volt, az itéletet lásd feljebb "utálatból- no nem szerelem". Most csak a különbségekről irok.
Az egész autó "felnőttesebb" vagy macsósabb, erőtől duzzad az egész. A motor a 286 lóerejével tökéletesen kielégító, mit ne mondjak, a mai zéró toleranciás világban néha sok is. Könnyedén gyorsul 180-ig, aztán feldolgozza magát 220-230-ra és azt tarja is - igaz akkor már hörpöl 20 litert a pillanatnyi fogyasztásmérő szerint.Normális tempónál - értsd Ausztriában, 140-150 körül tartósan - nos akkor nem megy 12 liter fölé. Azért ebbe is berakatom a Pbox-ot, a nyomatékon sokat dob.
Profi Hifi-vel rendeltem, USB csatival, az iPodot kényelmesen minden funkciójával kezeli.És ahogy szól...mintha mellettem fújná az öreg Ben Webster.
A navigációhoz még mindig nincs magyar verzió, nyárra igéri a gyár.
A váltókart nem szeretem, ez már tényleg joystick, tiszta elektronika, és lassan reagál. Igaz jól vált.
A világítás, a kormányhoz igazodó elfordulással nagyon jó.
Az ajtózsebek szűkek, néhány hitelkártya vagy CD belefér, de más nem nagyon.
Végül is szemben az elődjével ezt már meg is szerettem.
Hibalista
- eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
még sehol nem voltam, az első olajcsere is csak 30.000km nél aktuális
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | BMW x5d | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
