Kék-fehér propelleres - sétányokkal, terekkel...
Szöveges ítélet
6000 km nem sok, nem kevés, ezalatt hiba nem volt.
A teljesítmény tekintetében sajnos elmarad a várakozástól, egy 535 d-hez képest lomha, túl nagy a tömeg.
Kicsit kínos az induláskor tapasztalható nehézkessége, persze azután belejön, nem is akárhogyan. A chiptuningon gondolkozom.
100 km 13,0 liter! 3 literes dízelmotortól kiscit sok!
Itt szóljunk a Bajor komáknak a tank kapcitása - 85 liter - ehhez bizony kevés!
Az 535d cca 5-6 literrel kevesebbet kortyol, és sokkal jobban megy. Persze nagyon szép a belső, jó magasan ülni, nagyobb a térkínálat, de majdnem dupla fogyasztás?
100 km plusz 1500 magyar forintunkba kerül.
Aki a defektmentes gumikat kitalálta azt üldözni kellene, amikor egy dekészögű kanyar bevétele már a délutáni testépítéshez kezd hasonlítani.
Nagyon kár volt az autóra ilyen gumikat tenni, mert lerontja az írányíthatóságát és a komfortot. A rugózási komfort rossazb mint egy 5-ös 19" kerekekkel.
Normál téligumival már sokkal jobb, csak ne felejtsük ki a defekt sprayt.
A gumisnál meg úgysem kapni ilyen méretű defektmentes gumikat.
Ha egyszer lesz 535xd kombi akkor ezt kinek adják majd el?
A head-up szuper, a navigációs dvd egy szégyen, aki ezt eladja azt fel kellene jelenteni a fogyasztó védelemnél, mert az utcák sétánynak vannak fordítva, a teljes közterület elnevezés össze- vissza van keverve.
A kalkuláció sem tökéletes, előfordul, hogy egy München-Budapest távot úgy 3 órával előbb teszünk meg mint a kezdeti kalkuláció, - lehet, hogy kalkulálja a plusz 1 x tankolást? , -szerencsére menetközben finomítja a kezdeti számításait.
Reményeim szerint a Navi adatok miatt először egy Bajor küldi el őket a fenébe, mert azért egy magyar vezető hamar rájön, hogy Budapesten nincs 26000 sétány és tér, 50 utcával, hanem fordítva.
Meghíbásodás nem volt, kíválóan szuperál.
Külön előny, hogy télen állóhelyzetben könnyű felfűteni, indulás után is hamar meleg van. Danke! Aki ült már cdi Mercedesben az tudja mit jelent, ha az első 20 km-en nem kell fázni. Propellereseknél a tartalékhő hasznosítás jelzése lemaradt a kezelőgombról, így aztán elfelejtjük, de legalább nem kopik.
A komforülések a legjobbak, amihez eddíg szerencsém volt, a Mercedes S üléseinél is jobb távolsági utazások során.
A panoráma tetőablak fenomenálisan jó dolog, a beige bőr pedig nagyon szép, a tágasság érzetét kelti.
A kétrészes hátsó csomagtér ajtó szuper, aki volt már síelni gyerekekkel, az tudja mit jelent a lehajtható alsó perem, ahova a gyerekek imádnak cipőhúzásnál felkapaszkodni.
Ajánlom mindenkinek aki propeller hívő, vagy kék-fehérben látja a világot, de fenntartásokkal, mert bizony létezik másfajta "müncheni" megoldás is...
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
nem volt szerelőnél, de csak A1 Autó Győr!
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
második szerlőnél sem volt, másodszorrra is csak A1 Autó Győr!
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | GL320 | Következő autója? | BMW 535xd Touring, ha lesz. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
