A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » X5 (2000-2006)

X5 3.0 d 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Vad kiscica

Szöveges ítélet

Az els? BMW-m.El?tte AUDI-m volt,nem is egy.Nyugodt szívvel kijelentem:nagyon jó barátom lett.A csomagtér megközelítése egy kicsit szokatlan,mert az ajtó nyitása után ( a hátsó ajtó gyárilag szervós)még külön le kell hajtani a hátfalat,ami egyébként kibír 120 kg-ot.
Sajnos nem lehet kapni hozzá gyári hótálcákat,ezért a hólé -(bár kaptam hozzá natúr,sima gumisz?nyeget)és sár a kárpit- sz?nyegre folyik.A fedélzeti computerben van egy-két olyan funkció,amir?l még a szervízben sem tudják,hogy mire jó.Érdekes,hogy diesel létére nincs izzító ikon a m?szerfalon,azonnal lehet indítani.Ja és egy nagyon fontos dolog,ami sem a használati utasításában nincs,sem a keresked? nem hívja fel a figyelmet,hogy kihangosító nélkül(csak úgy a kézben tartva,de nem a rend?rt?l félve)nem szabad használni a mobilt,mert tönkre teszi a motorvezérl? elektronikát.Lelend? vásárlóknak feltétlenül javaslom a gyári telefonkiépítést.Utólag elég drága(kb.400.000.-Ft)Egyébként szerintem nagyon jó,megbízható,kényelmes és nem utolsó sorban nagyon szép autó.
Azóta megtettem vele közel 50000 km-t és ki kellett cserélni az összes gömbfejet,meg nemrégiben a kormányművet.Szegénykém úgy kopogott,mint a harkály a fán.Aztán ez sem lett tökéletes,mert ugyanolyan a hangja.Na aztán,amikor felemeltük a szervízben szemet szúrt,hogy a motorház tető vese körüli részén a fényezésnél különös pattanásokat lehetett látni.Hát bizony elkezdett rohadni.Szoltam a karosszériás munkafelvevőnek. Elsápadt,hogy ilyet még nem látott,azonnal szól az importőrnek.Ők is látták,kedvesen elbeszélgettünk én meg ragaszkodom a motorház tető komplett cseréjéhez.Azért jól megy,a fentiek ellenére elégedett vagyok,már csak azért is,mert még garanciális.,de annyira már nem dicsérném,mint az elején.

Hibalista

- Az autó xenon plus lámpái és a ködlámpái az els? es?nél bepárásodtak.Természetesen azonnal cserélték.
- 5400 km-nél az olajszint lement 0-ra.A bord computer er?sen rikácsolt.
- A szervízben természetesen azt mondták,hogy ez természetes.Szerintem nem.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Duna

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5400
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Allroad quattro Következő autója? BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW X5 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)